Valtakunnallisesta hankerekisteristä ja yritystuista asiaa

Anonyymi

Selasin hankerekisteriä ja Siilinjärveltäkin löytyy yrityksiä, jotka hakeneet ja saaneet useita kertoja jopa peräkkäisinä vuosina yritystukea.

Valvooko tuen antaja ja myöntäjä, että tuet menee asialiseen käyttöön ja tavoitteet myös toteutuu?
Vai kenen tehtävä seurata, että tuetulla firmalla on asiat kaikilta osin kunnossa?

19

1025

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisi mielenkiintoista nähdä lista tuen saajista....Ilmeisesti yrittäjät näitä itse hakevat, ettei tule kuin Manulle illallinen. Luulisi valvonnan pelaavan, jos ilmaista rahaa jaetaan. Eikös ne jaetut rahat ole viime kädessä meidän veronmaksajien maksamia. Toivotaan katetta euroille tulevan!

• Anonyymi

Mitä firmoja oli?

• Anonyymi

Olen lehdestä lukenut, että Kalakukko on tehnyt useita myönteisiä päätöksiä samoille hakijoille. Ne näköjään löytyy myös hankerekisteristä. Helppo hakea rekisteristä firman nimellä.

• Anonyymi

Boikottiin sellaiset firmat

• Anonyymi

Rally corsa shop on hakenut kolmet avustukset. Löytyykö tietoa ketkä on saanut korona-avustuksia ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rally corsa shop on hakenut kolmet avustukset. Löytyykö tietoa ketkä on saanut korona-avustuksia ?

Laitetaan oldfox selvittämään. Hän selvitti kaikki lottovoittajat pari vuotta sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitetaan oldfox selvittämään. Hän selvitti kaikki lottovoittajat pari vuotta sitten.

Jos tunnet niin anna hänelle selvitystyö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tunnet niin anna hänelle selvitystyö.

OF lupasi selvittää.

• Anonyymi

Paikalliset firmat oli?

• Anonyymi

Ainakin se autourheiluun liittyvä yritys hakenut paljon tukia. En nyt muista nimeä enkä tiedä löytyykö rekisteristä.

• Anonyymi

eikös yritysten mielestä esim. työttömyystuet ole syvästi halveksittava asia ja kommunismia ja ties mitä... mutta toisella naamalla kyllä itse ottavat kaikki tuet mitä vain saavat, eivätkä halua edes veroja maksaa...

• Anonyymi

Täällä on tukia saanut firmat joilla on mennyt jopa paremmin korona-aikana.

• Anonyymi

Jopa 20t€ "nettisivujen" parantamiseen ja kukaan ei valvo. Siilinjärvellä useampi firma sai meidän veronmaksajien rahoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jopa 20t€ "nettisivujen" parantamiseen ja kukaan ei valvo. Siilinjärvellä useampi firma sai meidän veronmaksajien rahoja.

Mitkä firmat?

• Anonyymi

Toivotaan valvonnan pelaavan. Miten samalle firmalle voidaan maksaa useita tukia, eikö yhteisestä potista pitäisi jakaa usealle, halukkaita varmaan riittää....

• Anonyymi

Varmaan röyhkeys tuottaa tulosta.

• Anonyymi

Mikä firma?

• Anonyymi

Oliko kotisiili listoilla?

• Anonyymi

Voisitko laittaa linkin tuohon rekisteriin. Googlesta löytyi, mutta itse linkkiä siihen rekisteriin ei sitten ole missään. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60