https://aijaa.com/v6aS3C
Avointa keskustelua Ikaalisista -ryhmästä poistettiin nopeasti tuo viesti. Aika epäilyttävää, että aiheesta ei saa siellä puhua. Onko tästä vilpillisestä toiminnasta lisätietoja? Kuka homman paljasti, ja ketkä poistoja ovat tehneet?
Vaalivilppiä Ikaalisissa
15
1024
Vastaukset
- Anonyymi
Paskapuhetta
- Anonyymi
mode ruikkusi vaaliuurnaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mode ruikkusi vaaliuurnaan
jossa oli vaalilappujen lisäksi myös metsänhoitoyhdistyksen muistiot rahanlainauksista. kaikki tuhoutuivat.
- Anonyymi
Vaalit uusiksi!!
- Anonyymi
Hylätyt äänet menevät vielä Keskusvaalilautakunnan tarkistettaviksi.
Ei ole merkittävä ongelma. - Anonyymi
Mä kirjoitin äänestyslappuun ”pökäle”
- Anonyymi
Onko tässä keississä tunnistettu vääriä todistuksia?
- Anonyymi
palstan mode ilmaisi vaalitahtonsa kommarina
Seppäsen kirjoitukset on syytä ottaa vakavasti.
- Anonyymi
VKK on vähän outoja!
- Anonyymi
Pitkäniemen "lomailija" tietää kaiken. Milloin on vaalivilppiä tai myrkytettyä ruokaa! On myös pandemian asiantuntija ja tietää kaiken siihen liittyvästä salaliittoteorioista.
- Anonyymi
Kilvakalan ääänet varastettu, kovakasvo ja ari nähty koulun takana
- Anonyymi
Tänään sitten valppaampia!
Sari seuraa tilannetta. - Anonyymi
Niin onhan äänestyspaikoilla ikaalisten eliitti valvomassa kuten jokkeri .rehellisyyden ilmentymä ja perikuva .vain sarvet puuttuu
- Anonyymi
uskoisin että on ainakin yksisarvinen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667