Moi!
Jo muutaman vuoden on tässä mietityttänyt, että tuleeko sitä kumppania koskaan löytymään, varsinki kun on suht pienel paikkakunnal.
Nyt 16v ja onhan näitä netin syövereitä koluttu ilman tulosta. Paljon on nähty, että pitäis ihan kasvotusten tavata jostain. Mites se näin luonnollisesti tapahtuis?
Mistä nuoren löytää asianmukaista seuraa?
11
742
Vastaukset
- Anonyymi
Meet koulussa luokan eteen ja sanot että moicculi, oon puppeli poju ja nyt ois pebaa tarjolla
- Anonyymi
Tätä kannattaa kokeilla erityisesti yläasteella. Sitten liikkatunnilla suihkussa stondis päälle ja sanot että nyt pojat runkkaamista!
- Anonyymi
Pitäis vääntää joku esitelmä skoles. Jenkki futari Max Pircher on varattu mun aiheeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäis vääntää joku esitelmä skoles. Jenkki futari Max Pircher on varattu mun aiheeksi.
Homofantadia tarinat eivä ole ehkä opettajan mieleen
- Anonyymi
Seksikumppaneita tulee löytymään, mutta parisuhde onkin ihan toinen juttu. Pienellä paikkakunnalla tuskin suhdetta löytyy, kun ei isoillakaan se ole kovin suosittua
Sieltä missä muutkin nuoret ovat.
- Anonyymi
Kuten sinun luotasi, vai? Hyi, en tule sinne, senkin ruma wanha ukko.
Anonyymi kirjoitti:
Kuten sinun luotasi, vai? Hyi, en tule sinne, senkin ruma wanha ukko.
Jos olisit ymmärtänyt luetun, eihän sellaista saa nykyisin edes vaatia.
Ruma ja vanha olen varmasti, eikä täällä ole nuoria, en ole haluamassa niitä.
Joten voit erään tunnetun kanssa yhdessä hänen sanoin "hekumoida".- Anonyymi
peepingtommi kirjoitti:
Jos olisit ymmärtänyt luetun, eihän sellaista saa nykyisin edes vaatia.
Ruma ja vanha olen varmasti, eikä täällä ole nuoria, en ole haluamassa niitä.
Joten voit erään tunnetun kanssa yhdessä hänen sanoin "hekumoida".Hekumoi sinä keskenäs. Miksi olet tällä palstalla?
Saldo 1 kohta se on 2
Onhan pienilläkin paikoilla kunnan järjestämää nuorisotoiminta, sieltä löytyy toisia jotka ovat samassa jamassa kuin sinä, rohkeasti sinne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564740Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221314- 861289
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261084Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671026Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906