Räsänen aktiivinen uranainen

Anonyymi

Räsäsellä on hyvä koulutus, hän on tunnettu poliitikko, kaunis, edustava, luterilainen nainen. Pöivi puhui usealla kielellä medialle oikudenkäynnissä. Oli tyylikäs, varma, rehellinen uranainen, jolla on myös perhe ja kotona auttava mies. Hän pääsee eduskuntaan edelleen, jopa presidentiksi. Tärkeä esikuva naisille.

Perinteinen miesuskovien esittämä naisihanne on pelolla alistettu, hiljainen, komennettu, jatkuvasti putkisynnyttävä, luuttuava, kädet verillä pyykkiä hankaavat, talikolla työskentekevä, synnytyksistä ja raskaan kotityön uuvuttama miestään palveleva ja palvoma huivipäinen säkkipukuinen vaimoraiska joka ei saa edes hallita omia tulojaan. Vaimo on miehen omaisuutta auton kodin, navetan, koiran kissan mopon jälkeen.

Päivi onkin kukoistava sanavalmis, kaunis itsevarma nainen. Siinä meille esikuva miesuskovien mallin sijaan.

63

623

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

täällä kuulutatte sen Räsäsen koulutusta, ihme vaan ettei se missään näy .

• Mutta onneksi Päivi muuttui: hän puhui oikeudessa homoseksuaalisista kaikkea hyvää.

Päivi on lähinnä pelkkä kansanedustaja, jolla on apureita.

• Anonyymi

Onko tämä sinun homotutkasi saatu etu- vai takakautta? ;)

• Anonyymi
        torre5 kirjoitti:

Mutta onneksi Päivi muuttui: hän puhui oikeudessa homoseksuaalisista kaikkea hyvää.

"Mutta onneksi Päivi muuttui: hän puhui oikeudessa homoseksuaalisista kaikkea hyvää"

Päivin oma lääke alkaa tehota häneen itseensä, vaikka se ei muihin tehoakaan. Lääkkeen nimi on Eheytys.

• Anonyymi
        torre5 kirjoitti:

Mutta onneksi Päivi muuttui: hän puhui oikeudessa homoseksuaalisista kaikkea hyvää.

Mikä sinun CV:si on?

• Anonyymi

Noista Räsäsen luetelluista ominaisuuksista pitää paikkansa ainoastaan yhdessä kohtaa, tunnettu poliitikko. Tunnettu tosin vain huonosta käytöksestä ja KD:n kannatuksen tuhoamisesta. Lääkärin koulutuskin sillä on mennyt täysin hukkaan.

• Anonyymi

Enpä kyllä uskaltaisi uskovaiselle lääkärille: Noitatohtori katsoo raamatusta poppamiehen ohjeet.

• Lääkärin valassa edellytetään sen vannojalta muun muassa seuraavaa:

"Työssäni noudatan lääkärin etiikkaa ja käytän VAIN lääketieteellisen tutkimustiedon tai kokemuksen hyödyllisiksi osoittamia menetelmiä". Ei siis Raamattua!

"Pidän jatkuvasti yllä korkeaa ammattitaitoani ja arvioin työni laatua."

Tätä arviota oman lääkärityönsä laadusta Päivi Räsänen arvioi hiljattain oikeudessa, jossa hän kertoi lääkärin osaamisensa olevan 1980-luvun lääketieteen tietoperustan tasolla. Hän ei ole päivittänyt ammattiosaamistaan - ei tiedon eikä taidon osalta - millään tavalla nykyaikaan. Kertooko se laiskuudesta?

• Anonyymi
        Daavidinpasuuna kirjoitti:

Lääkärin valassa edellytetään sen vannojalta muun muassa seuraavaa:

"Työssäni noudatan lääkärin etiikkaa ja käytän VAIN lääketieteellisen tutkimustiedon tai kokemuksen hyödyllisiksi osoittamia menetelmiä". Ei siis Raamattua!

"Pidän jatkuvasti yllä korkeaa ammattitaitoani ja arvioin työni laatua."

Tätä arviota oman lääkärityönsä laadusta Päivi Räsänen arvioi hiljattain oikeudessa, jossa hän kertoi lääkärin osaamisensa olevan 1980-luvun lääketieteen tietoperustan tasolla. Hän ei ole päivittänyt ammattiosaamistaan - ei tiedon eikä taidon osalta - millään tavalla nykyaikaan. Kertooko se laiskuudesta?

Jätti senkin herran haltuun.

• Anonyymi kirjoitti:

Enpä kyllä uskaltaisi uskovaiselle lääkärille: Noitatohtori katsoo raamatusta poppamiehen ohjeet.

Loistavana ja äärimmäisen harvinaisena poikkeuksena fundisuskovainen Sakke Orava.

• Anonyymi

Räsänenhän ei kaiketi ihan mistään "eliittiperheestä" lähtöisin, lapsuuden olot, vankilaympäristössä, ja isänsä ollut vanginvartija ja siihen aikaan ollu niitä työsuhdeasuntoja, että sellainen ollut lapsuudenympäristö.
      Nouseehan se koulutus-arvo päähän, kun duunariperheestä lähtenyt.

Nykyään eletään jo kolmatta sukupolvee, sitten jälkeen 1960 -luvun ja hyvin koulutettujakin on huomattavasti enemmän kuin siihen aikaan . . .

ei enää eletä "isoisän" aikaa.

• Anonyymi

Muistelisin että hänellä oli korkeakoulussa eväänä isänsä ampumaa riekkoa kun muilla oli "hienoa" lauantaimakkaraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistelisin että hänellä oli korkeakoulussa eväänä isänsä ampumaa riekkoa kun muilla oli "hienoa" lauantaimakkaraa.

onhan se hyvä, jos perheessä metsästää omiin tarpeisiin, ei tarvi olla edes rahapussia . . . eikä rahaakaan , että, että . . .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

lapsillehan on maailman sivu, ollut nimenomaan lauantaimakkara herkkua, ja yleensäkin, lapsistahan on aina hienompaa. kun "oikein kaupasta" ostettu , ja niin on edelleen.

• Anonyymi

Jos puhui kielillä niin osasiko myös kaatuilla?

• Anonyymi

Huonoja kommentteja

• Anonyymi

Olemme suomi24 luterilaisuuspalstalla, vakiporukka, vakijutut.

• Anonyymi

Ei ole ainoa uranainen, jokä päästelee tyhmiä juttuja.

• Anonyymi

No ei hänen uransa kovin aktiiviselta näytä.

• Ja päättyy todennäköisesti ensi vuonna ainakin valtakunnanpolitiikan osalta.

• Anonyymi

Älä koskaan luota ihmiseen jonka maailmankuva ei perustu todellisuuteen vaan muinaistarinoihin perustuviin tarinoihin.
      Missä uskovaispiireissä olet kasvanut jos tasa-arvokäsityksesi on tuolla tasolla?

• Anonyymi

Ainakaan suomenkieli ei kuulu Päivin vahvimpaan osaamisalueeseen vaan sekaan tulee vähän väliä kaanaankieltä.

• Anonyymi

Eduskunnassa rikastunut ämmä se vaan on!
      😁

• Anonyymi

lääkärin "ura" ei ainakaan, mihinkään lääk.erikoislääkäriksi jatkunut, jos ei ota huomioon näitä epävirallisia lausuntoja "erikois-osaamisenaan".

siinä sen "ura" aukeni . . .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

lääkärin "ura" ei ainakaan, mihinkään lääk.erikoislääkäriksi jatkunut, jos ei ota huomioon näitä epävirallisia lausuntoja "erikois-osaamisenaan".

siinä sen "ura" aukeni . . .

Joku voisi laskea kuinka paljon se ämmä on tienannut eduskunnassa kaiken kaikkiaan rahaa nettona?
        Ja normaali kristillisepädemokraatti puolueen äänestäjä keskimäärin.
        (Niiden Jumala diktaattori!)
        😁

• Anonyymi

En hyväksy aina Päivin näkemyksiä mutta ihailen älyä, tyylikkyyttä ja varmuutta ja läpitunkevuutta

• Mutta oliko Päivin nauru jotenkin teennäistä?

• Anonyymi

Hyväksyykö Päivi myös sinun kaappihomoutesi?

• Anonyymi

Vihan varmuutta ja läpitunkevuutta.
        Ei sellaiset akat rauhaan jätä hänestä epämieluisia.
        😁

• Anonyymi

Olen löytänyt tieni ilman esikuvia. Mutta jos minulla sellaisia olisi, niin olisivat sen verran viisaita, etteivät edes päätyisi raastupaan.

• Anonyymi

Vaikka Päivi hyväksyisi sinun homous . Ei Pyhä Raamattu ja Jumala hyväksyy sinun homoutesi.

26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
      27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
      28 Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.
      29 He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä;
      30 ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia,
      31 vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta;
      32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.

• Anonyymi

Oletko Juutalainen?
        Onnitteluni pelastuksestasi.

Näin pakanoista syntyneet:

Vanhan testamentin Jeesus ei tullut epäjuutalaisia pelastamaan kadotukselta ja/tai helvetistä, sillä:

"6. Mutta tämä taas on saanut niin paljoa jalomman viran, kuin hän on myös paremman liiton välimies, liiton, joka on paremmille lupauksille perustettu.
        7. Sillä jos ensimmäinen liitto olisi ollut moitteeton, ei olisi etsitty sijaa toiselle.
        8. Sillä moittien heitä hän sanoo: "Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä teen Israelin heimon ja Juudan heimon kanssa uuden liiton,
        9. en sellaista liittoa kuin se, jonka minä tein heidän isäinsä kanssa silloin, kun minä tartuin heidän käteensä ja vein heidät pois Egyptin maasta. Sillä he eivät pysyneet minun liitossani, ja niin en minäkään heistä huolinut, sanoo Herra.
        10. Sillä tämä on se liitto, jonka minä teen Israelin heimon kanssa näiden päivien jälkeen, sanoo Herra: Minä panen lakini heidän mieleensä, ja kirjoitan ne heidän sydämiinsä, ja niin minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani.
        11. Ja silloin ei enää kukaan opeta kansalaistaan eikä veli veljeään sanoen: 'Tunne Herra'; sillä he kaikki, pienimmästä suurimpaan, tuntevat minut.
        12. Sillä minä annan anteeksi heidän vääryytensä enkä enää muista heidän syntejänsä."
        13. Sanoessaan "uuden" hän on julistanut ensimmäisen liiton vanhentuneeksi; mutta se, mikä vanhenee ja käy iälliseksi, on lähellä häviämistään. "

Raamattu, Matteus, 15/24: Mutta Jeesus vastasi: "Ei minua ole lähetetty muita kuin Israelin kansan kadonneita lampaita varten."

Te epäjuutalaiset kristityt Jeesuksen vihollisia!

Johanneksen ilmestys 3:9 FB92
        Niinpä minä annan sinulle väkeä Saatanan synagogasta, niitä valehtelijoita, jotka sanovat itseään juutalaisiksi vaikka eivät ole. Minä panen heidät tulemaan luoksesi ja kumartumaan maahan jalkojesi edessä, ja he ymmärtävät silloin, että sinä olet minun valittuni.

Pakanakristityt alistetaan kuin koirat!

😁

• Anonyymi

Pätkä on tosiaan keskivertoa aikaansaavempi henkilö.

• Anonyymi

Oli miten oli mutta täytyy ihailla Päivin vahvuutta. Jaksoi koko pitkän päivän puolustautua ja puhua. Kuinkahan moni jaksaisi. Mahtoi olla ryde kun pääsi kotiin.

• Anonyymi

Kun on paljon omaisuutta, se antaa varmuutta kaikkeen.
        😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun on paljon omaisuutta, se antaa varmuutta kaikkeen.
        😁

ja kun usko tyydytä, niin haettava maallista suosioo keinolla millä hyvänsä.
        Voi mä tiedän todella varakkaita ja UPEITA ihmisiä, eivätkä siitä huolimatta alista ketään kanssaihmisiään.
        sivistyneet ihmiset kun vaan yksinkertaisesti ON sivistyneitä. sitä samaa ei näistä itse itseänsä mainostavista voi sanoa.

antaa Räsäsen pitää meteliä ja karavaania . . .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi mä tiedän todella varakkaita ja UPEITA ihmisiä, eivätkä siitä huolimatta alista ketään kanssaihmisiään.
        sivistyneet ihmiset kun vaan yksinkertaisesti ON sivistyneitä. sitä samaa ei näistä itse itseänsä mainostavista voi sanoa.

Räsäsellä ei ole riittävästi, siksi on eduskunnassa vielä 80 vuotiaana mikäli luoja suo, kultaisella oksalla.
        😁

• Anonyymi kirjoitti:

Itsekin olen kohdannut miljonäärejä, ja he ovat ylen ystävällisiä. Heillä on kaikki hyvin.

Mutta se Räsäsen Päivi!

• Anonyymi

Niilo varmaan kirjoitti kaikki puheet, Päivi söi vain omenia

• Anonyymi

Joko täytit 7v.?

• Anonyymi

Päivillä on ihana aviomies ja perhe.

• Anonyymi

se on vähä niinkun henkilökohtainen asia, mikä kenellekin on "ihana", eiköhän se ole niin, että avioliitto on kahden ihmisen välinen asia ??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

se on vähä niinkun henkilökohtainen asia, mikä kenellekin on "ihana", eiköhän se ole niin, että avioliitto on kahden ihmisen välinen asia ??

Kyllä se onnellisuus näkyy uloskin päin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

et sitten muita onnellisia elämässäs tiedä, kuin "Räsäset", - pieni on sitten maailmasi !!

ei hyvää päivää !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Räsäsestä ei kyllä onnellisuus kovin päälle päin näy !

Onnellisella ihmisellä ei takuuvarmasti ole minkäänlaisia mieltymyksiä, korostaa OMAA itseään ja OMIA asioitaan tyyliin "kuinka ME" ja ME yhdessä, ME sitä ja tätä", maailma on täynnä onnellisia ja vähemmän onnellisia, jos ei ny vanha nainen siihen ikään tiedä minkälaista elämä yleensä on, niin hyvin on sitten saanut silmänsä peitettyä !!

Räsänen kuuluttaa enemmän OMAA itseänsä, ja ainoa missä pidättäytyy raamattuun, tai ainakaan julkisesti ei löydä muuta sanomaa , kuin: on "mieheksi ja naiseksi hän loi heidät",
        tietääkö Räsänen raamatusta yhtään enempää ??

• Oletko ollut sen ihanan aviomiehen kanssa?

• Anonyymi

Niilo onkin tossun alla, siksi se on niin ihanan nössö 💕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä moni muukin nainen kuin Päivi on voinut kokea Niilon ihanuuden nahoissaan.

• Anonyymi

Yli-Viikari tulee vahvasti Päivin jalanjäljissä. Hän on nuori, kaunis ja itsevarma nainen. Tytti kantoi oikeussaliin mieleisiään hengellisiä, syvää viisautta sisältäviä kirjoja, kuten Päivikin. Tänään hän sai tuomion ilman mitään syytä. Mutta tuo tuomio tulee kaatumaan hovioikeudessa. Saamansa julkisuuden ansiosta sanavalmis ja älykäs Tytti tullaan näkemään pian eduskunnassa ja pääministerinä.

• Anonyymi

Noissa vertailukohteissa Räsäsellä ja Yli-Viikarilla ei ole kyllä mitään yhteistä. "nuori, kaunis, syvä viisaus", kaikkein vähiten.

• Anonyymi

Tytti Yli-Viikarin tulevaisuudennäkymillä ei ole mitään rajaa nyt kun hänet todettiin lähes syyttömäksi. Kansa palvoo ja puolueet kilpailevat Tyttistä.

• Anonyymi

Muistakaa Lootin vaimoa!

• Miten hän liittyy Räsäseen ?

• Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

Miten hän liittyy Räsäseen ?

Hän on yhtä suolainen!
        😁

• Anonyymi kirjoitti:

Hän on yhtä suolainen!
        😁

Hiukan kuivettunut.

• Anonyymi

Hiukan kuivettunut.

Kitkerän pahanmakuinen sellaisenaan.
        😁

• Anonyymi

Kuulostaa ihan henkilöpalvonnalta!

• No sitähän tuo Räsäsen fanittaminen on.

• Anonyymi

No sitähän tuo Räsäsen fanittaminen on.

Uhrilammas pyhimys täynnä puutteessa olevan vihaa.
        😁

• Anonyymi

Yli-Viikari on kaunis nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yli-Viikari on kaunis nainen.

"kaunis nainen"
        kannattais varmaan hakee vaikka missikisoihin . . .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"kaunis nainen"
        kannattais varmaan hakee vaikka missikisoihin . . .

Ovaali kasvot.
        😁

• Anonyymi

Voiko joku sanoa tämän homoja vainoavan tarhapöllön olevan vielä jopa kauniskin?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6385
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      651
      2679
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1219
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1145
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      84
      1124
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      60
      1088
    7. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      290
      1080
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      87
      1072
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      70