tyttö pulassa

Anonyymi

Moi, mulla on pikku pulma. Oon nyt kaks kuukautta ollu yhen kivan pojan kaa (oon siis tyttö). Nähdään toisiamme melkein päivittäin. Viime aikoina mulla on tullu halu mennä sänkyyn sen kaa. Kerran ehdotin sitä mut hän sanoi että on viel liian aikaista. Ollaan molemmat 15v. Pitäskö mun vaan ootella vai mitä?

4

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mene kysymään NuortenExitistä.

• Anonyymi

ei kannata olla liian hyökkäävä samanikäisten poikien kanssa koska ne kehittyy usein vähä myöhemmin....olisitko ite voinut olla valmis kaksi vuotta sitten ?
      yritä ymmärtää...pojat juokssee karkuun jos joku käy liiian päälle.... ite juoksin ainakin tuossa iässä vaikka muuten olisin halunnut tehdä toisin.

• Anonyymi

Sä oot se sama pappa jonka mielestä opettajien pitää kosketella lapsia. Ei sinun neuvot kyllä ole enää missään nykyajassa.

• Kannattaa odottaa että kumppani on itse valmis siihen. Jos kyselet paljon että voiko panna niin se alkaa todennäkösesti painostamaan sun kumppania. Se saattaa kiirehtii asiaa ja jos panetteki ennen ku se on ite valmis ni se kokemus saattaa olla epämukava sun kumppania kohtaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5120
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      513
      1679
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1090
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      793
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe