mulla on hirvee kaksari ja tosi pyöreet posket, hlauisin ne pois mutta oon myös tosi laiha ja saan siitä kommentteja kokoajan. pitäs siis lihoa ja laihtua samaan aikaan. tai siis haluaisin lihaksia enkä läskiä mutta mun lihakset ei kasva vaikka yritän. oon niin hämmentyny etten edes tiiä mitä yritän kysyä tällä 🤨
miten voi laihalla olla kaksari?
Anonyymi
1
141
Vastaukset
- Anonyymi
Geenit. Niitä ei voi muuttaa. Kunhan elää terveellisesti niin se on paras. Eikä muiden mielipiteet meinaa silloin mitään.
Urheiluun kannattaa käydä pyytämässä ihan ammattilaiselta neuvoa, että mikä sinulle sopii, ettet vahingoita itseäsi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647