Telkkari ei toiminut kun sitä eräs miekkonen katsoi edestä päin, mutta aina kun hän siirtyi telkkarista sivummalle niin telkkari alkoi toimia. Hän yritti eri keinoja, kunnes keksi ratkaisun. Osaatteko keksiä itse ratkaisun? Tämä on tietääkseni mun oma kehittelemäni ratkaisu. Eli siis kun miekkonen meni telkkarin sivulle niin telkkari toimi mutta ongelma oli siinä ettei hän sivusta päin nähnyt telkkarin kuvaa. Hän keksi kuitenki ratkaisun!
Visainen pähkinä miten ratkotte sen?
Anonyymi
2
165
Vastaukset
- Anonyymi
Laittoi kuvan heijastumaan kahden peilin kautta ja katsoi sitä.
- Anonyymi
lähdetään siitä ettei ole henkimaailman juttuja. On henkilöstä riippumaton juttu, Miekkonen komensi anoppinsa seisomaan telkkarin viereen . Ja kas kuva alkoi hyvin näkymään. Sen jälkeen miekkonen saattoikin katsoa toimivaa telkkaria ihan edestä päin oikeaoppisesti, Ongelma tietenkin ettei vanha anoppi jaksa tuntikausia paikallansa seisoksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499