Mie oon 13 vuotias Imatralainen. Oon ettiny kesätöitä, mutta mittää ei oo löytyny. Jos joku tietäs mitä Imatran lähellä on töinä 13-vuotiaalle niin voisikko kertoo? Mie osaan pitää nuoremmista lapsista huolta (2 nuorempaa sisarusta ja 1 vanhempi), mie harrastan kilpa-uintia, piirrän vapaa-ajalla ja osaan leipoo. Jos jokin näistä auttas työn ettimises niin voisko kertoo? Kiitti <3
13-Vuotiaalle kesätöitä?
2
120
Vastaukset
- Anonyymi
Asun itä Helsinki. Täällä ei 13 v. saa päivä töitä.Mutta esim. Hankkivat rahaa : Kerrostalojen ilmotustauluille,kaupaan ja ulkona sähköpylväisin laputukset. Olen sen ja sen ikäinen.Tarvitsen kesä työtä ,laitat tunti velotus. Käyn kaupassa. Ulkoilutan koiraanne. Autan askareissa kotinne. puhelin num. Tietysti vanhempiesi numero.Koska joku voi häiriköidä.
- Anonyymi
Lue tästä
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17206669/voiko-13v-saada-kesa-toita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657