Botoks-pistokset

Kirjoitin tuossa viimeviikolla että olin tähystyksessä sairaalan polilla.
Hoitokeinoksi määrättiin botoks-pistokset.
Olisin toivonut että joku palstalainen olisi ottanut kantaa tähän hoitomuotoon.
Itselle täysin vieras.
Mitä tekee hermomyrkky virtsarakossa?
Onkohan se todella tutkittu?
Kannattaako tai uskaltaako lähteä koekaniiniksi.
Onko kellään kokemusta tästä aiheesta.
Eikä ole mitään halpaa lystiä.

47

1557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On se kummallista, että kukaan palstan hoitajista ei ota tähän mitään kantaa.
      Kun kirjoitan nukahtamispillereistä tai vastaavista, tulee kovasti tietoa ja neuvoja.
      Missä on botox-neuvojat.
      Voiko olla totta että arvoisa väki on kohottanut sillä vain poskiaan ja silityttänyt otsaansa.
      Niistähän ei puhuta.
      Kyselen viisaammilta ja tietäjiltä.

• Anonyymi

Kävin tiistaina sairaalassa jossa pistettiin botoxpistokset skaleniuslihakseen jonka tarkoitus on auttaa kun käden hermot on puristuksessa lihaksen alla/välissä. Botoxi käytetään myös mm. lamaannuttamaan leuan lihaksia jos on paha taipumus unissaan nirskuttaa hampaita rikki jne....

• Anonyymi kirjoitti:

Kävin tiistaina sairaalassa jossa pistettiin botoxpistokset skaleniuslihakseen jonka tarkoitus on auttaa kun käden hermot on puristuksessa lihaksen alla/välissä. Botoxi käytetään myös mm. lamaannuttamaan leuan lihaksia jos on paha taipumus unissaan nirskuttaa hampaita rikki jne....

Ano 19.00
        Mukavaa kun kirjoitit botoxin käytöstä.
        Minulle täysin vieras aine.
        Luin siitä ja sitähän käytetäänkin paljon kaikenlaisten sairauksien hoitoon.

• Anonyymi

Karmeen näköisiä ne huuleen laitetut botoksit. Niin epäaidonnäköisiä kun olla voi. Ehkä ryppyjen silottamiseen sitä vois käyttää.

• Anonyymi

Botoxilla häivytetään ryppyjä ja turvotetaan huulia ja siitä on jo parikymmentä
      vuotta kirjoitettu julkisesti usein. Jos siihen kauneusmielessä alkaa,
      sitä on jatkettava,
      muuten esim. huulet sen häivyttyä niistä näyttää kuivaneelta rusinalta.

• Ano 22:08
        En kirjoittanut kauneuskirurgiasta.
        Kun virtsarakkoon pistellään botoxia, siinä on kauneus kaukana.
        Ja tässä asiassa minulla on paljon pohdittavaa. Otanko vai jätänkö.
        Tämäkin operaatio nimittäin pitää uusia puolen vuoden välein.
        Eikä ole halpaa.

• Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

Ano 22:08
        En kirjoittanut kauneuskirurgiasta.
        Kun virtsarakkoon pistellään botoxia, siinä on kauneus kaukana.
        Ja tässä asiassa minulla on paljon pohdittavaa. Otanko vai jätänkö.
        Tämäkin operaatio nimittäin pitää uusia puolen vuoden välein.
        Eikä ole halpaa.

Sulle kerrottiin, että jos botoxiin alkaa sitä pitää jatkaa, jos vaikutuksen haluaa pysyvän.
        Ihan sama on kyse kauneuskirurgiasta tai mistä vaan.

• Ano 07.02
        Nämä vanhat jutut on tullut luettua moneen kertaa.
        Osaan googlettaa.
        Pitää vain uskoa ja luottaa urologiin, että botox on enää ainoa ratkaisu.
        Hyvä on, että kenelläkään kirjoittajista ei ole tätä viheliäistä vaivaa.
        Siis virtsarakon oireyhtymää.

• Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

Ano 07.02
        Nämä vanhat jutut on tullut luettua moneen kertaa.
        Osaan googlettaa.
        Pitää vain uskoa ja luottaa urologiin, että botox on enää ainoa ratkaisu.
        Hyvä on, että kenelläkään kirjoittajista ei ole tätä viheliäistä vaivaa.
        Siis virtsarakon oireyhtymää.

älä sitten kysele täällä koska näissä on kokemuksia
        kukaan
        toistan kukaan

ei pysty täällä auttamaan sinua

ja kertomaan takuuvarmasti
        mikä on todennäköisyys putkien tukkeamiselle
        JOS HALUAT TAKUUN
        osta televisio

• Anonyymi kirjoitti:

älä sitten kysele täällä koska näissä on kokemuksia
        kukaan
        toistan kukaan

ei pysty täällä auttamaan sinua

ja kertomaan takuuvarmasti
        mikä on todennäköisyys putkien tukkeamiselle
        JOS HALUAT TAKUUN
        osta televisio

Ano 10:38
        Mitkä ihmeen putket on tukossa?
        Ei minulla ainakaan.

• Anonyymi

Jotkut naikkoset muotoilevat häppäreitään muhkeammiksi betonilla!

• Anonyymi

Piti olla botoksilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piti olla botoksilla.

Sama aine eri paketissa kalliimmassa

• Anonyymi kirjoitti:

Piti olla botoksilla.

Ano 10:09
        Siis että mitäh?

• Anonyymi

Luuleko aloittaja että täällä hoitajat tai lääkärit vastailee ?

• Ano 10:41
        7 vuoden kirjoittelun jälkeen olen huomannut.
        Täällä vastaa ainakin kolme terveydenhoidon ammattilasta.
        Suoraan puskista, niinkuin sinäkin.

• Anonyymi

Tällaiset terveysongelmat kuuluisivat varmaan tuonne sairaudet-palstalle. Ehkä siellä joitain enemmän "asiantuntijoita" paikalla. Olet tästä vaivastasi jo täällä 60 kertoillut kauan, eikä apua löydy, ei oikein vertaistukeakaan.

• Anonyymi

mitä siitä voi sanoa sairauspalstalla
        helppo operaatio nopeakin vielä
        maksaa tonnin
        voi mennä putket tukkoon ei suinkaan kaikilla
        ehkä palautuu kun halvaus katoaa
        ehkä joudutaan uusimaan vajaa vuoden välein
        se siitä

jos johtuu hermoista eli paniikkihäriöstä kuusihätä ei tehdä
        se siitä

• Ano 11:54
        Olen kirjoittanut jotenkin kummallisesti.
        En todellakaan hae apua tältä palstalta.
        Ajattelin vain, kun ollaan lähes 70 vuotiaita, ettå jollakin olisi kokemusta botoxista.
        Ei näköjään ole.

• Anonyymi kirjoitti:

mitä siitä voi sanoa sairauspalstalla
        helppo operaatio nopeakin vielä
        maksaa tonnin
        voi mennä putket tukkoon ei suinkaan kaikilla
        ehkä palautuu kun halvaus katoaa
        ehkä joudutaan uusimaan vajaa vuoden välein
        se siitä

jos johtuu hermoista eli paniikkihäriöstä kuusihätä ei tehdä
        se siitä

Ano 12:18
        Mikä ihmeen kuusihätä?

• Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

Ano 11:54
        Olen kirjoittanut jotenkin kummallisesti.
        En todellakaan hae apua tältä palstalta.
        Ajattelin vain, kun ollaan lähes 70 vuotiaita, ettå jollakin olisi kokemusta botoxista.
        Ei näköjään ole.

Botox on myrkky
        joka periaatteessa aiheuttaa ruokamyrkytyksen ja tällaisissa on
        on aina kilpatilanne

jotain tautia voidaan pienellä määrällä helpottaa mutta suurella saa komplikaatioita

tätä ei voi verrata ihmisten kesken eikä kenelläkään ole oikeasti kokemusta myrkyistä

• Anonyymi kirjoitti:

Botox on myrkky
        joka periaatteessa aiheuttaa ruokamyrkytyksen ja tällaisissa on
        on aina kilpatilanne

jotain tautia voidaan pienellä määrällä helpottaa mutta suurella saa komplikaatioita

tätä ei voi verrata ihmisten kesken eikä kenelläkään ole oikeasti kokemusta myrkyistä

Ano 15:50
        Botox aiheuttaa ruokamyrkytyksen jos sitä pistetään virtsarakkoon.
        Ihan oikeestikko?
        Minulle ei urologi puhunut komplikaatioista mitään.
        Tai tietty virtsaumpi alkuun.
        Joka hoituu katetrilla.
        Eikö ihmisillä ole kokemusta myrskyistä?
        Mitä ovat syövän hoitoon käytetyt salpaajat?
        Mitä on Marevan?
        Ja mitä on tupakka ja viina ja huumeet.

• Anonyymi

Terveys - Sairaudet - Sisätaudit - Inkontinenssi - Botox

Löytyi vuodelta 2013 pitkä ketju asiasta ja kattavaa tietoa.
      Ei ollutkaan ihan tuore hoitomuoto, vaikka minulle uusi. Hyvä aloitus, että tuli tämäkin ongelma pintapuolisesti raapaistua. Ei koskaan tiedä milloin tulee omalle tai läheisen kohdalle.

• Ano 14:07
        Eräs tuttu hoitaja kertoi, että tämä "pissavaiva" on vaiettu salaisuus.
        Kuinka moni teippaa pissapussin reiteensä kun lähtee liikenteeseen?
        Kuinka moni itse katetroi rakkonsa.
        Meidän ikäiset on lapsuudesta lähtien vaiennettu häpeäpaalulla.
        On moitittu ja rangaistu.
        Todellisuudessa kipuoireyhtymä johtuu aivoist, rakosta ja niiden välisestä toiminnasta.
        Käskytys aivoista kulkee väärin.
        Aivan sama, jos jalat eivät toimi.

• Anonyymi

en tiedä, mutta joku oli joutunut psykatrianpolilille kun oli ollut huonot hermot.
      seuraavana päivänä sieltä oli soitettu, nyt hältä meni hermot kokonaan.
      kun naapuri oli kysynyt mitenkä potilas pärjäilee, no hyvinhä se voi nyt sillä ei ole hermoja ollenkaan
      nj

• Ano/nj
        Nojaa olet hiton hauska.
        Se on moro.

• Anonyymi

Äitini kärsi kivuliaista sarveiskalvon haavaumista.
      Vaivaa hoidettiin lääkevoiteella ja silmänpeittävällä sidoksella. Haava parantui, mutta muutaman viikon kuluttua tuli uusi haavauma.

Terveyskeskuksen omalääkärimme kirjoitti lähetteen Meilahden sairaalan neurologian poliklinikalle. Siellä neurologi totesi, että äidilläni oli oikean silmän alaluomessa lihasspasmi (lihaksen supistustila), mikä esti silmää sulkeutumasta täydellisesti. Silmä oli siis hiukan raollaan äidin nukkuessa, silmä kuivui ja se johti haavaumien syntymiseen.

Hoitona neurologi käytti botuliinia. Hän pisti äidin alaluomeen ko. lääkettä yhden millilitran.
      Hoito tehosi, eikä haavaumia enää tullut.

En enää muista tarkalleen oliko hoitoväli ½ vuotta vai pidempi.
      Sen muistan, että lääkäri mainitsi "hermomyrkyn" hinnaksi 3000 mk/ml. Koska äiti hoidettiin julkisella puolella, niin hän maksoi hoidosta ainoastaan poliklinikkamaksun.

kylmätotuus

• 2lesken

Ano/kt
        Tässä on selkeä vastaus botoxin sairaudenhoitoon.
        Tällaisesta kaipasin tietoa.

Polik­lii­ni­senä toimenpiteenä oma pistoshoitoni maksaa yhteiskunnalle noin 670 eu­roa.
        Joudutaan uusimaan 6-9 kk välein.
        Itse maksan vain poliklinikkamaksun.

• Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

Ano/kt
        Tässä on selkeä vastaus botoxin sairaudenhoitoon.
        Tällaisesta kaipasin tietoa.

Polik­lii­ni­senä toimenpiteenä oma pistoshoitoni maksaa yhteiskunnalle noin 670 eu­roa.
        Joudutaan uusimaan 6-9 kk välein.
        Itse maksan vain poliklinikkamaksun.

Kylmä totuus kirjoittaa asiaa.
        Ottakaa hänestä oppia

• Anonyymi

Joudun rokottamaa itseäni kaksi kertaa kuussa, aiemmin otin kaksi pilleriä päivässä samaan vaivaan, kallita nuo rokotteet, kaksi pistoa kuukaudessa maksaa vajaa 800 euroa.

• Ano 01.02. 08:33
        Tuntuu uskomattomalta että rokotat itse itseäsi?
        Yleensä rokotukset tekee alan ammattilainen.

• Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

Ano 01.02. 08:33
        Tuntuu uskomattomalta että rokotat itse itseäsi?
        Yleensä rokotukset tekee alan ammattilainen.

veronimijä sdp rokottaa sinua niin ettet huomaa
        ammatimaisesti
        ei tunnu

ei edes uskonnottomalta

• Anonyymi

kyllä toimii hyvin rakko botox pistokset ,estää tahattoman pissan karkailun,olen ottanut ja vaikutus kestää 6-9 kk,sit käyn uudelleen,ei ole ollut mitään haitta vaikutuksia,,parempi näin kuin märkä haaroväli.

• Anonyymi

Jasså, botox huulet pusuhuulet pus pus.

• Anonyymi

Toimiiko tuo myös miesten meisselissä?

• Anonyymi

kyllärakkoon pistettynä lääkkepotos pistokset auttaa pissan karkailuun.parempi kuivin housuin kun pissapäksyt.minulla auttaa puolivuotta ja sit uutta pistosta tilalle.

• Anonyymi

kyllö potos pistokset auttaa virtsan karkailuun,hyvin toiminut ,olen käyny puolen vuoden välei,pysyy housut kuivsna.

• Anonyymi

Sattuuko pistäminen ? Mihin pistos tungetaan ? Virtsarakon suulle vai mihin ?
        Paljonko maksaa ?

• Ano 11:37
        Miten ihmeessä kestät ne pistosten laitot.
        Itse kestin tasan kaksi pistosta kun kipu oli niin kaamea.
        10 niitä olisi pitänyt laittaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Sattuuko pistäminen ? Mihin pistos tungetaan ? Virtsarakon suulle vai mihin ?
        Paljonko maksaa ?

Ano 12:47
        Sattui niinpaljon, että minun kohdalla piti lopettaa kahteen pistokseen.
        Pistokset laitetaan virtsarakkoon.
        Ilman puudutusta.
        Kunnallisella puolella maksaa poliklinikkamaksun verran.
        Viime vuonna maksoi 46€/ käynti

• Anonyymi

Ylempänä lukikin, että vain poliklinikkamaksu, mutta kuinka helposti
      saa lähetteen terkkarista ? Lääkäri ei ole koskaan ehdottanut botoxia.

• Ano 12:49
        Sain lähetteen sairaalasta, urologilta.
        Kun mitkään muut operaatiot eivät ole tehonneet.
        Niitä on tehty monia vuosien varrella.

• Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

Ano 12:49
        Sain lähetteen sairaalasta, urologilta.
        Kun mitkään muut operaatiot eivät ole tehonneet.
        Niitä on tehty monia vuosien varrella.

Aika järkyttävää tuo että ihminen laitetaan kärsimään useista eri toimenpiteistä ja lääkitusten komeiluista ja sitten viimeiseksi otetaan ehkä se toimivin ja tehokkain keino käyttöön.
        Itsellä virtsakko ja silkijakihas kärsinyt ja viottunut lihaskasvaimesta joka oli kiinni virtsarakon seinämässä ja revittiin alakautta- vaginan kautta siis - pois ja repesi koko rakko. Pelkät ompeleet ja rakko on kuin löydä pussukka, jäännösvirtsaa jää sina rakkoon 50ml ja noustessa se lirahtaa ulos. Ei voi tehdä mitään. Menin yksityislääkärin vastaanotolle , määräsi jotain pillereitä ja kokeiltuani niitä totesin etteivät sovi, jalkapöytä turposi aivan muodottomaksi ja lipetin lääkkeiden käytön. Nyt munuaisten vajaatoimita ja inkontinenssi jota ei lue missään terveystiedoissa. En jalksa enää taistella tämän asian kanssa. Muutounkin koko alakerta p*** na kasvaimien, repeytymien ja leikkausten takia. Kaiki poistettu mitä naisesta nyt oli jäljellä. Lihastonukseltaan löysä rakko jätettiin sitten rasitteeksi. Koko ajan ongelma vain pahenee. Selässä nikamamurtumia ja kieroutuneisuutta, välilevyt täysin madaltuneet, koko keho rapakunnossa. Näkö heikentynyt alkavan kaihin ja glaukooman aiheuttaman näköhermon kuolleentumisen vuoksi, , samoin kuulo alentunut koko ajan enemmän ja enemmän. Kuulolaitteet jo ovat olleet käytössä vuosikausia vaika ikää ei nyt niin tolkuttomasti ole. Vasen peukalo vääntynyt ha hermorsta puristuksissa kun yksi potilas puristi väkivalloin kämmen sorminivelet ruttuun, en mennyt työterveyslääkärille vaan annoin olla. Nyt jänne lukiutunut ja peukalo täysin vetäytynyt virheasentoon sisäänpäin kämmenen puolelle ja hermoja repii olkapäähän, hartioihin , niskaan ja korvanipukoihiin asti. Korvalehdet välillä jumalattoman kipeät jännitteestä. Turha mennä lääkäriin, eivät tee mitään korjausleikkauksia. Enää.
        Inkosuojia kuluu useita päivässä, välillä harkitsen vauvan housuvaippijen ostoa. Kaikki johtuu lääkäreiden väärästä diagnooseista, väärään aikaan toteutuneista leikkauksista ja silkasta huolimattomuudesta. Potilasvahinkoilmoitusta en ollut tehnyt ja korvaukset jääneet saamatta. Ongelma vaivannut 39 v.asti eli aika nuori inkontinenssipotilas olen ollut eikä koskaan tehty mitään tai puututtu vaika asiasta olin valittanut useita kertoja. Ihan hälkä väliä asenne ollut jo vuosia sitten terveudenhuollossa..
        Nyt sitten olen sopeutunut kusimummo- rooliini. Jotenkin on niin alistunut olo, kun ei ole koskaan välitetty, ei perheessä, ei työssä, ei terveydenhuollossa, ei missään, se aiheuttaa hirvittävän voimattomuuden ja alistumisen tunteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika järkyttävää tuo että ihminen laitetaan kärsimään useista eri toimenpiteistä ja lääkitusten komeiluista ja sitten viimeiseksi otetaan ehkä se toimivin ja tehokkain keino käyttöön.
        Itsellä virtsakko ja silkijakihas kärsinyt ja viottunut lihaskasvaimesta joka oli kiinni virtsarakon seinämässä ja revittiin alakautta- vaginan kautta siis - pois ja repesi koko rakko. Pelkät ompeleet ja rakko on kuin löydä pussukka, jäännösvirtsaa jää sina rakkoon 50ml ja noustessa se lirahtaa ulos. Ei voi tehdä mitään. Menin yksityislääkärin vastaanotolle , määräsi jotain pillereitä ja kokeiltuani niitä totesin etteivät sovi, jalkapöytä turposi aivan muodottomaksi ja lipetin lääkkeiden käytön. Nyt munuaisten vajaatoimita ja inkontinenssi jota ei lue missään terveystiedoissa. En jalksa enää taistella tämän asian kanssa. Muutounkin koko alakerta p*** na kasvaimien, repeytymien ja leikkausten takia. Kaiki poistettu mitä naisesta nyt oli jäljellä. Lihastonukseltaan löysä rakko jätettiin sitten rasitteeksi. Koko ajan ongelma vain pahenee. Selässä nikamamurtumia ja kieroutuneisuutta, välilevyt täysin madaltuneet, koko keho rapakunnossa. Näkö heikentynyt alkavan kaihin ja glaukooman aiheuttaman näköhermon kuolleentumisen vuoksi, , samoin kuulo alentunut koko ajan enemmän ja enemmän. Kuulolaitteet jo ovat olleet käytössä vuosikausia vaika ikää ei nyt niin tolkuttomasti ole. Vasen peukalo vääntynyt ha hermorsta puristuksissa kun yksi potilas puristi väkivalloin kämmen sorminivelet ruttuun, en mennyt työterveyslääkärille vaan annoin olla. Nyt jänne lukiutunut ja peukalo täysin vetäytynyt virheasentoon sisäänpäin kämmenen puolelle ja hermoja repii olkapäähän, hartioihin , niskaan ja korvanipukoihiin asti. Korvalehdet välillä jumalattoman kipeät jännitteestä. Turha mennä lääkäriin, eivät tee mitään korjausleikkauksia. Enää.
        Inkosuojia kuluu useita päivässä, välillä harkitsen vauvan housuvaippijen ostoa. Kaikki johtuu lääkäreiden väärästä diagnooseista, väärään aikaan toteutuneista leikkauksista ja silkasta huolimattomuudesta. Potilasvahinkoilmoitusta en ollut tehnyt ja korvaukset jääneet saamatta. Ongelma vaivannut 39 v.asti eli aika nuori inkontinenssipotilas olen ollut eikä koskaan tehty mitään tai puututtu vaika asiasta olin valittanut useita kertoja. Ihan hälkä väliä asenne ollut jo vuosia sitten terveudenhuollossa..
        Nyt sitten olen sopeutunut kusimummo- rooliini. Jotenkin on niin alistunut olo, kun ei ole koskaan välitetty, ei perheessä, ei työssä, ei terveydenhuollossa, ei missään, se aiheuttaa hirvittävän voimattomuuden ja alistumisen tunteen.

Voi taivas ! Kaikki sympatiani sinulle ! Itselläkin on monenlaista elämäähaittavaa
        vikaa, mutta sinun tarinasi sai minut tuntemaan suurta myötätuntoa sinua
        kohtaan, voin samaistua tarinaasi. Jos vähän edes olisi jostain suunnasta olisi tullut myötätuntoa ja apua, mutta ei tullut. Myötätunnoton elämä on lohdutonta,
        pahimmillaan ihminen tuntee itsensä arvottomaksi.
        Toivotan sinulle mahdollisimman hyviä oloja kuitenkin,
        hyviksi ne eivät tule, mutta mah-dol-li-sim-man hyviä !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi taivas ! Kaikki sympatiani sinulle ! Itselläkin on monenlaista elämäähaittavaa
        vikaa, mutta sinun tarinasi sai minut tuntemaan suurta myötätuntoa sinua
        kohtaan, voin samaistua tarinaasi. Jos vähän edes olisi jostain suunnasta olisi tullut myötätuntoa ja apua, mutta ei tullut. Myötätunnoton elämä on lohdutonta,
        pahimmillaan ihminen tuntee itsensä arvottomaksi.
        Toivotan sinulle mahdollisimman hyviä oloja kuitenkin,
        hyviksi ne eivät tule, mutta mah-dol-li-sim-man hyviä !

Kiitos, samaa sinulle..huumorilla ja elämänmyönteisyydellä mennään eteenpäin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, samaa sinulle..huumorilla ja elämänmyönteisyydellä mennään eteenpäin..

Välillä on "vitsit vähissä" . . . mutta elämä on elettävä loppuun,
        vaikkei siitä paljon nautintoa saa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6385
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      651
      2679
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1219
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1145
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      84
      1124
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      60
      1088
    7. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      290
      1080
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      87
      1072
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      70