Eivät aivan kaikki ole inhottavia, mutta kun kerran on tavannut niitä hellyyttävän hyviä erottaa kyllä ilkeät!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kuusamossa kerran olen tavannut ihan mukavan opettajan
4
871
Vastaukset
- Anonyymi
On vertailukohta. En siis kritisoinut turhaa!
Tämä juttu ( Eva- kaarina Kolsi kirjoittanut) kertoo opettajan harjoittamasta väkivallasta.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008564981.html - Anonyymi
Kaikenlaisia ihmisiä elämässäni tavanneena voin sanoa, että opettaja voi olla paha!
- Anonyymi
monet luulottelevat, että jos joku arvostelee opettajaa hän olisi tekemässä väärin.
kun on tavannut kunnollisen opettajan niin ei kyllä halua kunnotonta! - Anonyymi
On täällä niitä hyviäkin opettajia. Virtasen Pekka piti kurin luokassa ja kaikki oppi ketkä halusi. Oon tosi otettu, että sain olla Pekka Virtasen opissa. Ja hän tekee sitä mitä asiaa oikeesti ajaa ja toteuttaa elämässään. Viisas mies on hän. En oo mikään vihree, mutta Pekkaa arvostan Tv. Nainen vm.69.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657