Kyllä, luit oikein. Monet maamme artistit on peikkoja. Taiska laulaa paikoista kappaleessaan Haltin Häät. Hän myös laulaa jättiläisten maasta, mutta Malla-neito ja Saana on suuria peikkoja eli jättiläisiä.
https://youtu.be/_2T7bc81s7c
Taiska-laulaja on peikko
7
108
Vastaukset
Taidat olla trolli! Et ehkä olekaan aito flättäri, eli kaltaiseni, vaan pelkkä trolli. Tosi surullista jos paljastut pelkäksi trolliksi.
Ja mitä Taiskan tulee, niin pidän hänen lauluistaan. Ei ole kivaa, jos ihmisiä edes trollailumielessä nimitetään peikoiksi. Menee vähän mauttomaksi sellainen.- Anonyymi
Perhosvaikutus kirjoitti:
Okei, myönnän että meni vähän mauttomaksi. Olen aito flättäri kylläkin.
Keskusteletko useinkin itsesi kanssa?
Oletko tietoinen että keskustelet itsesi kanssa? Anonyymi kirjoitti:
Keskusteletko useinkin itsesi kanssa?
Oletko tietoinen että keskustelet itsesi kanssa?En keskustele. Miksi keskustelisin?
- Anonyymi
Onneksi tuo ei ole tarttuvaa.
Mutta hae nyt hyvä mies apua ennenkuin olet itselesi (tai no, vitut siitä) tai ympäristöllesi vaarallinen.
Muista ettei dösään tai sporaan ole syytä ottaa kirvestä mukaan, siellä ei ole halkoja.Perhosvaikutus kirjoitti:
Soitin jo itselleni ambulanssin - kohta mennään!
🚑🚑🚑🚀🛸🔓🔒🔐🗂📑📄🧾🩺💉🧿🔮🔭⚔️🗡🔪🪓🪓🪓🧨💣🔫⛓📡🕹🏥🏨🛰🌑🌘🌗🌖🌕🌔🌓🌒🌒🌎⭐️💫🌏🌍🌸🌼🌻🌷🌹🌸💐🌾🥀🥀🪵🌵🌿🌿🎋🪵🐿🦫🦦🦔🐾🌲🐿🐀🐇🦜🦚🦤🦃🐑🐖🐎🐄🐄🐐🐕🐩🐂🦬🦘🦘🦛🐪🐫🐋🐊🐳🐠🐠🦐🐳👨🦽👩🔬👀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955