Olemme nyt nähneet miten yhteiskuntamme toimii, kun rajumpi kausiflunssa rantautuu maahamme... Ensinnäkin hallintomme ei kykene toimimaan nopeasti kansalaistensa hyväksi, vaan vastuunsa kiertäen pistää koko kansan päät pensaaseen odottamaan ilman toimintamahdollisuuksia, mitä sekava organisaatio sattuu keksimään. Tämä pandemia oli ja on vaarallinen ehkä noin promillelle ihmisistä, silti kaikilta muilta 999 tuhannesta vietiin elinkeinonsa tuottavuus tehokkaasti ja aiheutettiin hirvittävä epätasapaino virkatöissä olevien ja vapailta markkinoilta elantonsa saavien välille.
"Virkaihmiset" ottavat palkkansa vaikka kotona istumalla trendikkäästi etänä ja samalla nämä verosurffarit asettelee rajoituksia niille, joiden työn tuotosta ottavat pakolla palkkiot istumisistaan.
Jokainen alkeellisellakin älyllä varustettu ymmärtää, että tällainen on sekä järkyttävä vääryys, että järjetöntä valtion talouden tuhoamista.
Kuka tulevista seurauksista lopulta kantaa vastuun, sekö strutsilauma, joka juoksentelee höyhenet heiluen pylväiden taakse piiloon joka päivä?
Milloin meistä tuli strutsilauma?
1
120
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin tuomiolle pitäisi saada tilanteen aiheuttajat. Ne ketkä päästivät asiat huonoksi. Lisäksi paljon toimia jotka käätävät väärät päätökset oikeiksi. Ihan sama mitä mimmiliiga inisee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450