Miksi Pirkka kevytmaidon hinta on nostettu tässä Paavontien K-kaupassa 1,04 euroon. Kun muissa K-kaupoissa hinta on alle 90 senttiä. Ihmettelen.
Pirkka maito
15
830
Vastaukset
- Anonyymi
Saarijärvellä on kalliit kaupat keskustassa.
- Anonyymi
Kuppanen kylä muutenkin
- Anonyymi
Kaikki kaupat ovet kalliimpia kuin muualla. Toki ymmärrän katteen merkityksen ja voiton pakollisuuden, mutta asiassa on toinenkin tulos: asiakkaat karkaavat toisiin kuntiin ostoksille.
- Anonyymi
Hintaakin tärkeämpi on se, että myymälä on puhdas ja myy tuoretta. Jokainen poisheitettävä pilaantunut osto harmittaa. Kauppiaan oma siisteys on myös erittäin tärkeä seikka. Suttuinen olemus ei hyvää lupaa, ei ainakaan ruokakaupassa.
- Anonyymi
Se johtuu siitä,miks toises kaupas sama tuote on kalliimpaa, että ne haluaa voittoa enemmän itselleen , no toimiiko on sitten eriasia ??!
- Anonyymi
En ole jännittänyt ikinä tuollaasta asiaa, on niin hyvät hermot meikiksellä kuitenkin ?????! Niitähän saa sellassii " tasurilääk. ei tartte jännätä.
- Anonyymi
Kyllä huomaa millasia juntteja perähikiällä asuu
- Anonyymi
Juu, otan osaa ,siltä ikävä kyllä näyttää. No kyl se joskus helppaa.
- Anonyymi
Siwa takaisin!
- Anonyymi
Lidlissä kevytmaito 72 senttiä, siksi käyn siellä. Paras kauppa. Suosittelen.
- Anonyymi
Tyypillinen aikamiespoju juo maitoa 🤣😂
- Anonyymi
Jep, olen huomannut ,et siitä ei ainakaan krapulaa tule. Jokainen ryyppää tavallaan ja maitoa yleensä omillaan.
- Anonyymi
Pirkka tuotteethan pitäisi olla edullisia. Miksi näin ei ole ?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634