Thaimaassa käytetään järkeä ja jaetaan kohtuullisia rangaistuksia. Jos yrittää poistua maasta mukanaan yli 30 kasvomaskia, saattaa päätyä vankilaan viideksi vuodeksi.
https://thethaiger.com/news/national/bangkok-airport-warns-passengers-not-to-travel-abroad-with-more-than-30-face-masks
Mitään mainintaa ei ole siitä, montako maskia saa olla mukana Thaimaahan tultaessa.
Ei liikaa maskeja maasta poistuttaessa!
5
806
Vastaukset
- Anonyymi
Wow... kova säänto jota itsekin rikoin! Ei ollut uutisissa 2v sitten kun pandemia alkoi ja palasin viimeisellä Norski lennolla pakkaseen.
Ostin kassin täyteen erinomaisia silkinpehmeitä Thaimaalasia maskeja Khon Kaen'ista (uutisissa sanottiin Bangkok'ista maskit loppu!) jotka ovat laadukkaita ja kestävä20x Euro-paskaan verrattuna. Eikä irtoa hiukkasia hengitykseen eikä mene tukkoon kun kostuvat hengityksestä. Enää 3kpl jäljellä.
Miksi Thaimaa ei lisää tuotantoa? Laatutuotteella tekisivät paljon rahaa.- Anonyymi
Ne on tehty Kiinassa eikä Thaimaassa.
- Anonyymi
Sinun ostamat ovat, minun ei! 5555
- Anonyymi
Ainakaan Bangkokissa ei kannata pitää maskia vahingossakaan silmien päällä, että näkee milloin jää auton alle. Vuosittain Bangkokissa tapahtuu yli 100 000 liikenneonnettomuutta, joissa tosin kuolee vain vajaat 700 ihmistä.
- Anonyymi
Kymmenen vuoden vankeuskin on mahdollinen, mutta maskit eivät riitä siihen:
https://thethaiger.com/news/eastern-thailand/tourist-who-sat-on-endangered-reef-faces-10-years-in-prison-up-to-1-million-baht-fine
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717