Ei tavoitteita saavuttaa mitään. Menee lauman mukana. Ihmiset ovat tärkeitä. Ei koskaan suutu mutta valittaa aina jostakin. Muita seuraamalla ja muita matkimalla oppii. Kuvittelee itse olevansa suuri hyväntekijä vaikka ei tee mitään. Huomaa vain merkityksettömiä asioita ja nostaa ne tarpeettoman suureen huomioon. Tekee vain sen mitä sanoo hänelle itselleen kuuluvaksi tehdä, tarkkaan rajatut tehtävät jotka hän itse on valinnut itselleen tehtäväksi. Ei näe että on metsä, koska on niin paljon puita edessä. Ei tee päätöksiä koska ei ole tavoitetta, kaikki asiat menevät omalla painollaan ja yleensä ne jäävät paikoilleen eivätkä etene koska kukaan ei saa niitä viedä eteenpäin. Elämä hänelle on sitä mitä on annettu, eikä siihen voi itse mitenkään vaikuttaa. Kaikki tapahtuva on hänen mielestä kohtaloa ja etukäteen kirjoitettua. Pelokas ja arka mutta sisäisesti uhitteleva. Kun hän on tehnyt oman näkemyksensä osan tehtävistä hän lähtee muiden luo, ei jää koskaan suunnittelemaan mitään tulevaa. Hän tekee ne rutiinityöt ja sillä siisti joka päivä, sen jälkeen hän on vapaalla.
Hän on perheenäiti.
Ei tavoitteita
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635