"EILEN Helsingin keskustassa kokoontunut Convoy Finland 2022 -mielenosoitus on työllistänyt poliisia.
Poliisi otti kiinni kymmeniä mielenosoittajia ja myös kymmeniä ajoneuvoja jouduttiin siirtämään Mannerheimintieltä. Poliisi on varautunut mahdollisiin häiriöihin myös tänään.
Paikalla oli eilen myös hinausyrittäjiä, joista jotkut joutuivat mielenosoittajien protestien kohteeksi.
Yksi näistä oli Hinaus Sjöberg, jonka toimitusjohtajan Sten Sjöbergin mukaan levoton tilanne oli valitettava.
– Tilanne eskaloitui siihen malliin, että lopulta lähdettiin pois ihan työturvallisuussyistä, Sjöberg sanoo.
– Mielenosoittajat osoittivat aika voimakkaasti, etteivät hinausautot olleet toivottuja paikalle. Nämä pysäytettiin jo ennen paikalle tuloa ja tätä kommentoitiin.
Sjöbergin autot eivät osallistuneet varsinaisiin hinauksiin, vaan lähtivät pois ennen kuin hinaukset aloitettiin. Poliisin mukaan yhden hinauksiin osallistuneen auton rengas puhkaistiin.
Sjöberg korostaa, että hinausyrityksen kannalta ei ollut kyse poliittisen kannan osoittamisesta.
– Poliisi soitti ja pyysi apua. Yleensä ollaan totuttu siihen, että kun poliisi pyytää apua, silloin mennään auttamaan.
Hinausyritysten osallistumista poliisin toimiin on puitu sosiaalisessa mediassa. Yleensä hyviä mainesanoja keränneelle Sjöbergille on myös jaettu yhtä tähteä Googlen arvosteluissa.
– Harmittava juttu, kun ei ajateltu tätä minkään näköisenä kannanottona. Arvostelu tuntuu kohtuuttomalta, kun ei nähdäkseni olla tehty mitään vääriin.
Toisaalta yhtiölle on jaettu tänään vilkkaasti myös viittä tähteä.
Convoy Finland 2022 vaatii koronarajoitusten poistoa, polttoaineverotuksen laskua ja Suomen hallituksen eroa."
Lähde:Iltasanomat
Näin "vapauden puolustajat?
11
53
Vastaukset
Näin nämä isänmaan ja vapauden asialla olevat "patriootit" kohtelevat yrittäjää.
Loistavaa?Ilmeisesti Turtiaisella oli nyt sen verran älyä, että sanoutui irti touhusta.
- Anonyymi
Punikki komu
- Anonyymi
Paradoksaalista kyllä, moni näistä convoy-vässyköistä ihailee ulkomaisia totalitäärisiä tai autoritäärisiä hallitsijoita.
Esim. monen heikäläisen ihannemaassa Venäjällä ja Kiinassa nämä eivät pitkään hulinoisi ja tukkisi liikennettä. Kova on näemmä halu jättää tämä asia keskustelematta. Tuttu juttu.
- Anonyymi
OLET KOVASTI KIINNOSTUNUT ROSKAMEDIAN PASKAN LUONNISTA 😂🤣🤣
Onko sinulla joku ONGELMA kun tulet tuota sontaa tuomaan lajiteltuna.
Ei noita kukaan täysjärkinen ole enää lukenut kahteen vuoteen. - Anonyymi
Putinin asialla.
- Anonyymi
Ja tätä paskaketjua pitäs puskee pinnalle kirjoittamalla:
Putinin asialla.?
- Anonyymi
Entä se 99% osuus osallistujista, jotka taktisesti "unohdat"? Olet mädännäisyyden ja disinformaation levittäjä, epäisänmaallinen The Rotta.
Isänmaallisetko tunnistaa siitä, että he ördäävät päissään ja julistavat rokotevastaisuutta?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564740Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221314- 861289
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261084Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671026Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906