Nyt toinen valmis ja toista neulon. Niistä vaan pitäis tulla täydelliset sinulle RAKKAUTENI ❤. No katotaan, lähetän ne sitten syndelahjaksi 😘☺. SINÄ täydellinen SINÄ !!!❤😘
Tui tui sukankutoja
9
67
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän hittoo olen taas säätänyt, kun ei tule nimimerkilläni sarai, no en haltsaa näitä juttui.....😕 miks tää nyt heittää mun jutut anonyyminä ?!
No nyt taas, tuli toi mun nimimerkki esiin.... ehkä en kuitenkaan itse säädä, vaan joku muu... 😂😂😂
Sarai kirjoitti:
Mut säätäkää minun puolestani, kai joku siitä jotain nautintoo saa 🤔, nautintonsa kullakin ☺😙
Sen verran olen joskus lukenut raamattua, et saaran nimi oli alunperin sarai, ja kun nimeni sari on lähtenyt tuosta saarasta, ni minua kiehtoo hitosti muuttaa etunimenikin , sitten kun sukunimeni vaihdan, mitä mieltä olette ? Eks SARAI ois ihan hieno nimi ? Sareja on niin paljon !!😁😁
Sarai kirjoitti:
Sen verran olen joskus lukenut raamattua, et saaran nimi oli alunperin sarai, ja kun nimeni sari on lähtenyt tuosta saarasta, ni minua kiehtoo hitosti muuttaa etunimenikin , sitten kun sukunimeni vaihdan, mitä mieltä olette ? Eks SARAI ois ihan hieno nimi ? Sareja on niin paljon !!😁😁
Kai joku/ jotkut 😂 , heittää nyt tonne nimi viestittelyyn et rakastaa saraita 😂😂😂😂, no voin tehdä sen vaikka itse 😁. No minä RAKASTAN vieläkin SATUA ❤. Vaiksen olekaan ekana nähnyt, ku se oli se kätilö ☺. Mut.... hm ootteko ihan tosissanne ?! Uskomatonta skeidaa, toi on mun, minä näin sen ensin ??? Naisiahan ei ole kuin se 4miljardii ? tai jotai ?! 🤔🤔🤔
Sarai kirjoitti:
Kai joku/ jotkut 😂 , heittää nyt tonne nimi viestittelyyn et rakastaa saraita 😂😂😂😂, no voin tehdä sen vaikka itse 😁. No minä RAKASTAN vieläkin SATUA ❤. Vaiksen olekaan ekana nähnyt, ku se oli se kätilö ☺. Mut.... hm ootteko ihan tosissanne ?! Uskomatonta skeidaa, toi on mun, minä näin sen ensin ??? Naisiahan ei ole kuin se 4miljardii ? tai jotai ?! 🤔🤔🤔
Menetin taas kaikki kuvani kännystä 😕. Mut nyt on yksi upee HYMY kuva !!!!! Oot upee 😘
Sarai kirjoitti:
Menetin taas kaikki kuvani kännystä 😕. Mut nyt on yksi upee HYMY kuva !!!!! Oot upee 😘
Se valo vielä puuttuu, mut .....☺❤
Sarai kirjoitti:
Se valo vielä puuttuu, mut .....☺❤
Mut ...sinä & minä ❤. Olen nähnyt kuviasi ☺❤, tiedän joka kuvan jossa ajattelet minua, niissä on valo❤. Ai niiiiiii ...oon vaan .... 😂😂😂😂😘
Sarai kirjoitti:
Mut ...sinä & minä ❤. Olen nähnyt kuviasi ☺❤, tiedän joka kuvan jossa ajattelet minua, niissä on valo❤. Ai niiiiiii ...oon vaan .... 😂😂😂😂😘
Rakastan sinua ❤.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1471528- 781408
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91271- 571246
- 741115
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990- 60964
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890