Moi! Oon huomannut että mun rinnat on alkanut kasvaa. Ne on ollu kipeet n. Vuoden. Tartteisin urheilutoppeja mutta äiti ei ota sitä tosissaan aina vaan ” katotaan joskus”. En tiiä mitä teen, joudun käyttää vrm sata toppia liikkatunnilla. Erotus on 10cm. Ja ai niin. Oon 11.Toivottavsti joku vastaa.
Rinnat/urheiluliivit 11vuotiaana
6
144
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sulla vaikka rahaa, jolla voisit ite ostaa jotkut rintsikat tai topin? Sitte voit vaan pitää niitä ja pitää piilossa, jos niitä ei hyvöksytä. Tai sitte sano sille, että oot nyt tosissas ja tarttet ne. Nyt on joskus.
- Anonyymi
No on mulla vähän omaa rahaa, oon itseasiassa menossa yhteen kauppakeskukseen parin viikon pääatä. Kyl mä sieltä ehkä ne ostan🤣 mikäköhän ois oikee koko?
- Anonyymi
Kuppikokosi on AA. Sitten katsot vielä ympärysmitan rintojen alta. Siinä on liiviesi koko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuppikokosi on AA. Sitten katsot vielä ympärysmitan rintojen alta. Siinä on liiviesi koko.
Mul ois sit 65aa👍
- Anonyymi
Ja oon siis ap
- Anonyymi
Sain ostettua h&m;ästä sellasen rintsikkatopin! Kiitos teille☺️-ap
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657