Tanskan naisten ja Sveitsin naisten voitoista heltisi 15x30 = 450 kerroin. Suosittelit pelaamaan varovaisella panostuksella, joten en sijoittanut kuin yhden satasen. Tuli ihan jees 45 kilon voitto. Lähden tästä vuodeksi Espanjaan. Kiitos vielä kerran, superbetsivihjaaja Kyösti.
Kiitti Kyösti eilisistä tipseistä!
3
120
Vastaukset
- Anonyymi
Tuollaista tuplaa ei kukaan olisi keksinyt ennen matseja pelata. Ja mikäli pelasi niin kyseessä ei ole voitollinen pelaaja. Melko epätoivoinen pitäisi olla, jos tollasen rivin löis satasella.
- Anonyymi
Tollasia pelataan vitosen maksimipanoksella, koska rivin tehnyt uskoo epätodennäköiseen vahinkoon.
- Anonyymi
Täh? Mikä laji on kyseessä? Kyösti on betsannut näissä kisoissa vain alppilajeja, yhdistettyä ja ampumahiihtoa. Vielä ei ole nasahtanut, mutta eiköhän se yksi nasahdus tule ennen kuin kisat loppuvat, joten päästään plussan puolelle.
Ei Kyöstillä mitään periaatteellista jääkiekkoakaan vastaan ole, jos löytyy hyvä kohde ja joku muu heittää hyvän vihjeen. Kyösti ei jaksa tällä hetkellä itse jääkiekkoa scoutata. Kyöstihän on betsaillut enimmäkseen maalimääriä, mutta ei siinä touhussa Kyöstin taidoilla päästä koskaan voiton puolelle, kjäh kjäh.
tiedättekyllä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465627Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5742092Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821154Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.56895- 59880
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768