Vai onko värillä väliä.
Olympialaiset,ovatko sortokisat.
15
61
Vastaukset
Ei näy olevan sallittua kirjoittaa tällä palstalla talviurheilusta.
Edellinen Olympiaketju häipyi kuin rasvattu salama, mutta ehti sen just lukemaan kuitenkin.- Anonyymi
Mustat ovat aina olleet urheilussa hyviä. Muuten heitä on sorrettu.
- Anonyymi
Joo, jaovat kovia nussimaan muös. Lapsia tehdään enemmän kuin kyetään elättämään.
Urheilu voi seurata he joita se kiinnostaa.
- Anonyymi
Miten siitä keskustellaan ja seurataan kun poistat aloitukset jotka useita kiinnostaisi,olettaisi että suvaitsevaisia kiinnostaisi asioista keskustella.
- Anonyymi
Pertikin mielestä ketään muita ei saa puolustaa kuin Pääministeriä vaikka ihonvärinsä takia muitakin voisi urheilurintamalla tukea.
Tänään Iivon siskolla mahdollisuus, sisko toivoo huolto onnistuu voitelussa, hän hoitaa loput, kymmenen parhaan joukossa on monta Suomalaista, huomenna Iivo tuo vähintään hopeaa.
Nahka-vammaisilla on Afrikan mestaruus-kisat.
Nimeltään, muistaakseni Negro Spirituals.
Niissäkin pidetään kauheaa meteliä huudetaan hillittömästi.
Täysin voimin.
Vetäen syvään henkeäkin.
https://www.bing.com/videos/search?q=Negro Spirituals&&view=detail&mid=A26E6592F235541010F8A26E6592F235541010F8&&FORM=VRDGAR&ru=/videos/search?q=Negro Spirituals&&FORM=VDVVXX
:)
H.- Anonyymi
Usain Bolt olisi voittanut suksen mitalla Iivon
- Anonyymi
Kaikille etnisille ryhmille on saatava lukumäärään suhteutetut osanottajakiintiöt.
Mitalien jaossa on noudatettava samaa tasapuolisuutta.
Kaikki muu on törkeää rasismia!- Anonyymi
Ainiinkuin telkkarin mainoksissa? Mustia jo enemmän kuin valkoihoisia.
Voisi pian luulla että mustia on 80% kansasta.. - Anonyymi
Olisihan se huvittavaa nähdä mustalaisnaisten hiihtävän rahti-hameissaan kilpaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisihan se huvittavaa nähdä mustalaisnaisten hiihtävän rahti-hameissaan kilpaa!
Heidän olisi saatava heimovaate hyvitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heidän olisi saatava heimovaate hyvitystä.
Ja jos ei kisassa pärjäisi voisi varmaankin hakea rahallista hyvitystä oikeudessa?
Kuten tekevät "kauppareissuillaan" jos joku seurailee?
- Anonyymi
Osaako persu laskra alamäkeä kannatukseen pylly mäessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764757- 123306
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471916Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6661853- 1161816
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421