En ole hiihtoa seurannut Lahden MM-kisojen jälkeen. Tänä aamuna oli telsu vahingossa auki, kun Iivo ja Bolsu kilpailivat ladulla. Olihan siihen pakko paneutua.
Hyvä, Iivo.
Niskasten perheellä on juhlapäivät, ensin Kerttu ja nyt Iivo. Onnea.
Ehkä jo vihdoin karpaasit jäävät historiaan minultakin.
Kultamitali tuli!
6
247
Vastaukset
- Anonyymi
Hienosti meni.
Iivo Niskaselle jo toinen mitali näissä kisoissa eli Niskasen pesueella on jo kaikki värit, pronssi, hopea ja nyt kulta. - Anonyymi
Ikävää että ne elossa olevat "karpaasit" edelleen tunkevat ja kelpuutetaan muka asiantuntijoina lähes joka rakoon. Hemohessit saisivat pysyä hiljaa nurkissaan mutta ei kun ei.
Kuulun pitkävihaisten joukkoon. Minä en kuuntele koskaan mitä asiaa he asiantuntijalausunnoissaan sanovat.
Vainion juoksun jälkeen ei ole juuri suuria yleisurheilun tapahtumiakaan seurannut, Ja se oli jo 80-luvulla!
Ikonit särkyivät, eikä niitä pystytä paikkaamaan.- Anonyymi
Makriina kirjoitti:
Kuulun pitkävihaisten joukkoon. Minä en kuuntele koskaan mitä asiaa he asiantuntijalausunnoissaan sanovat.
Vainion juoksun jälkeen ei ole juuri suuria yleisurheilun tapahtumiakaan seurannut, Ja se oli jo 80-luvulla!
Ikonit särkyivät, eikä niitä pystytä paikkaamaan.Sana juttu minulla.Eniten pistää vihaksi se virnuileva Isometsä, valehteli päin naamaa Suomen kansalle ja sai palkinnoksi hyvän viran ja asiantuntijatehtäviä..
- Anonyymi
Harri Kirvesniemen valehtelujen jälkeen ei ole hiihto kiinnostanut
ja kisamatkat loppuivat siihen koko perheeltä.Mika Myllylän kohtalo minua kyllä kirpaisi. Pohjoisessa ollaan niin totisia ja vakaita, että hän ei kestänyt kiinni jäämistään. Toiset karpaasitkaan eivät häntä tukeneet.
Uskon, että hän toimi vastoin omaatuntoaan voiton tahto mielessään, kun ehkä huomasi, että normaali harjoittelulla ei pärjää.
Se oli sitä aikaa.
Muut olivat kovanaamoja, samasta puusta kuin poliitikot: maine meni, mutta eturivin paikka säilyi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496275Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422594Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821113
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.751064Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä591064- 65942
- 69923
- 228854