Moi, auton vaihto on ajankohtainen ja samalla ajattelin tarkistaa eri autovakuutuksien hinta/laatu suhteen... Onko palstalaisilla tuoreita kokemuksia eri vakuutusfirmojen eroista?
Aikoinani vaihdoin pohjolalta a-vakuutukseen paremman hinnan ja palvelun perässä, mutta sittemmin ko. firmat "yhdistyi" joka on kyllä näkynyt myös palvelussa ja hinnoissakin. Mitä yhtiötä itse suosittelet ja miksi?
vakuutus firmat
3
421
Vastaukset
- Toni
Mulla on ollut a-vakuutus ja korvauksetkin on napsahtanut aina tilille heti.
Kaverilla on if ja ne ei meinaa maksaa mitään. 2v. odotti lunastusrahoja selvästä tilanteesta, mutta maksoivat vasta kun olisi pitänyt mennä oikeuteen! Sillä välin piti ostaa uusi auto edellisen tilalle ja ottaa lisävelkaa sen toisen auton verran.on ollut eri kulkuneuvojen vakuutuksia eri firmoissa yli 40 vuotta eikä kukaan ole korvannut mitään. En kyllä ole kolaroinutkaan.
Toisaalta vastapuolen vakuutuksestahan kai ne korvaukset maksetaan? Ja kaskot omasta? Kaskoja minulla ei ole koskaan ollut - oma riski ohjaa turvalliseen ajotapaan. Ja jos vakuutusyhtiö saa kaskosta vielä korvausten jälkeenkin hankilökunnalleen palkat, johtajille optiot ja osakkaille osingot, miksi minä en ottaisi samaa riskiä samoista rahoista?
- tyttö&toyota
Tein kerran pienen soittokierroksen ja kysyin samaan autoon liikennevakuutusta ja kaskoa eri vakuutusyhtiöistä, halvin pohjantähti, toiseksi halvin pohjola, kalleimmassa päässä tapiola ja fennia.
Pohjantähden asiakkaana olen tyytyväinen ollut jo monta vuotta, tosin korvauksia en ole tarvinnut paitsi hinausvakuutukseen kerran, jonka maksoivat mukisematta, eikä edes mennyt omavastuuta tai bonuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203287- 122116
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061826Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681487- 1221353
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101241- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4421116