Seksityö on paras

Anonyymi

Saa itse määritellä työajat. Perustaa aviomiehen kanssa sitä varten osakeyhtiön. Pieni verotus ja saa osinkoja. Hyvä palkka 250e tunti.

15

1632

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mies UPM 25e tunti nainen seksityö 250e tunti. Kyllä paperiniehiä ketuttaa😀

• Anonyymi

Kuka oikeesti ottaa vaimokseen huoran? Tarvii olla päässä vikaa. Vaikka tienaa paljon, niin terve mies ei ota huoraa vaimokseen mistään hinnasta.

• Anonyymi

Kannatan seksityöläistä. Hän on taitava työssään ja osaa kaikki konstit. Kyllä vaimoihmiset jäävät toiseksi. Osaamattomien vaimoihmisten miehet sairastuvat vain eturauhasvaivoihin, jopa -syöpään. Ei joki siitä kulu, jos siinä soutelee.

• Anonyymi

250e/h?? kerro aika ja paikka...

• Anonyymi

Seksityöläinen on rinnastettavissa terveydenhoitajaan. Molemmat ovat tärkeitä ammatteja.

• Anonyymi

Löytyykö Eurajoelta yhtään seksityöläistä, vai pitääkö mennä naapuriin. 🤤

• Anonyymi

Luvialta löytyy römpsyy😛

• Anonyymi

ei kukaan noin halvalla vai kuolluttako myyt.

• Anonyymi

Henki haisee vielä ja ruumis lämmin🤮

• Anonyymi

Mikäli mieheni joskus irtisanotaan, niin alan myymään seksiä. Mies paperitehtaalla töissä ja tienaa 60te vuosi. Minä pienipalkkainen kaupankassa 25te vuosi. En halua, että elintasomme putoaa. Otan 4 asiakasta päivässä ja tienaa 250 te vuosi.

• Anonyymi

Kaupankassa tekee vain 30 h viikko. Tunteihin nähden hyvä palkka, kun ansiot noin 2000e kk

• Anonyymi

Mies tienaa seksityöllä 150 000 vuoteessa.

• Anonyymi

Otin vastaan to-la yhteensä 16 asiakasta. Tienasin 4000e helppoa rahaa. Nyt kiva viettää loppupääsiäunen lasten ja mieheni kanssa. En ikinä vaihda enää työtä Seksityö on paras työ. Voi valita työajat ja työmäärän. Nainen 26v

• Anonyymi

Vieläkö siellä Pinkjärven Saukonpirtillä toimii se boddelli. Olen kuullut että oli hyvä palvelu sai oikein saunapuhdasta.

• Anonyymi

Ruotsi tosi sairas maa. Siellä seksin osto ja myynti kiellettyä. Silti mamut saa polttaa autoja ja tappaa ihmisiä. Siihen ei puututa, koska se rasismia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      196
      1523
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1278
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      52
      1042
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      955
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      873
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      873
    7. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      824
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      820
    10. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      42