Saa itse määritellä työajat. Perustaa aviomiehen kanssa sitä varten osakeyhtiön. Pieni verotus ja saa osinkoja. Hyvä palkka 250e tunti.
Seksityö on paras
15
1632
Vastaukset
- Anonyymi
Mies UPM 25e tunti nainen seksityö 250e tunti. Kyllä paperiniehiä ketuttaa😀
- Anonyymi
Kuka oikeesti ottaa vaimokseen huoran? Tarvii olla päässä vikaa. Vaikka tienaa paljon, niin terve mies ei ota huoraa vaimokseen mistään hinnasta.
- Anonyymi
Kannatan seksityöläistä. Hän on taitava työssään ja osaa kaikki konstit. Kyllä vaimoihmiset jäävät toiseksi. Osaamattomien vaimoihmisten miehet sairastuvat vain eturauhasvaivoihin, jopa -syöpään. Ei joki siitä kulu, jos siinä soutelee.
- Anonyymi
250e/h?? kerro aika ja paikka...
- Anonyymi
Seksityöläinen on rinnastettavissa terveydenhoitajaan. Molemmat ovat tärkeitä ammatteja.
- Anonyymi
Löytyykö Eurajoelta yhtään seksityöläistä, vai pitääkö mennä naapuriin. 🤤
- Anonyymi
Luvialta löytyy römpsyy😛
- Anonyymi
ei kukaan noin halvalla vai kuolluttako myyt.
- Anonyymi
Henki haisee vielä ja ruumis lämmin🤮
- Anonyymi
Mikäli mieheni joskus irtisanotaan, niin alan myymään seksiä. Mies paperitehtaalla töissä ja tienaa 60te vuosi. Minä pienipalkkainen kaupankassa 25te vuosi. En halua, että elintasomme putoaa. Otan 4 asiakasta päivässä ja tienaa 250 te vuosi.
- Anonyymi
Kaupankassa tekee vain 30 h viikko. Tunteihin nähden hyvä palkka, kun ansiot noin 2000e kk
- Anonyymi
Mies tienaa seksityöllä 150 000 vuoteessa.
- Anonyymi
Otin vastaan to-la yhteensä 16 asiakasta. Tienasin 4000e helppoa rahaa. Nyt kiva viettää loppupääsiäunen lasten ja mieheni kanssa. En ikinä vaihda enää työtä Seksityö on paras työ. Voi valita työajat ja työmäärän. Nainen 26v
- Anonyymi
Vieläkö siellä Pinkjärven Saukonpirtillä toimii se boddelli. Olen kuullut että oli hyvä palvelu sai oikein saunapuhdasta.
- Anonyymi
Ruotsi tosi sairas maa. Siellä seksin osto ja myynti kiellettyä. Silti mamut saa polttaa autoja ja tappaa ihmisiä. Siihen ei puututa, koska se rasismia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804