kun menin uimaan pitkästä aikaa Salon uimahallin en tiennyt Että pohjassa on kameroita. Hyppäsin vaan hyppyreistä kun näin että veden pohjassa on joku ihme lasi. Jos joku tietää sen treeni altaan niin siellä reunassa on 3 valvonta kameraa pohjassa. mutta siellä isossa altaassa siellä on noin 12 kameraa pohjassa mutta en yhtään ihmettele että siellä on koska ne kamerat on varmaan vaan turvallisuuden takia että jos joku esm hukkuu sinne pohjaan ni pääsee sitte nopee pelastaa ku on se paikka niin iso.
Uimahallin veden alla olevat kamerat
Anonyymi
1
169
Vastaukset
- Anonyymi
Ei hukkuneen pelastamisella ole enää kiirettä. Mutta onhan perinteisillä uima-allaskameroilla mukava salakatsella uimareita. Saattaa onnistuessaan saada kiinni altaaseenpaskojankin itse teosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111682Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411435- 541163
- 641142
- 741045
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960- 107947
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82840
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6831