1. Miksi mv-lehdessä ei kritisoida mitenkään Venäjän toimia Ukrainan suhteen? Ovatko ne kaikki oikeutettuja?
Uusia kysymyksiä mv-väelle...
16
<50
Vastaukset
2. Onko Janus-patriootti käynyt rintamalinjojen toisella puolella?
3. Onko mv-väki kiinnostunut lainkaan siitä, että Venäjä voi olla Suomenkin kannalta turvallisuusuhka?
4. Eikö teitä mv-joukkoa YHTÄÄN hävetä?
5. Onko Venäjän näkökulma automaattisesti oikea? Muutko ovat aina väärässä?
- Anonyymi
Voi viddu mikä tyyppi, viestikaupalla itselleen vastailee.
Ja mitä kritiikkiä siellä pitäisi olla, vain koska SINÄ olet sitä mieltä? Venäjä ei toimi sinun fanaattisen tai intersektionaalisen hörhelön mielen mukaan?
- Anonyymi
Ottaen huomioon mv - väen yhteydet nyt "itsenäistyviin" alueisiin ja mvlehti - palvelimen sijainnin Venäjän valtion alueella sanoisin että tietenkään niitä ei hävetä. Tekevät sen mitä veli venäläinen heidän edellyttää tekevän.
Enemmän minua hämmästyttää niiden suomalaisten lähdekritiikin puute, jotka uskovat mvlehden kautta syydettävän venäläisen propagandan olevan suunnattu parantamaan suomalaisten hyvinvointia.Kun lukee "keskusteluja", jotka ovat juttujen jatkona, voi päätellä paljon. Jutut ovat niin sairaita, että kyllä siihen väkeen uppoaa mikä vain. Muutama sama nimimerkki sinne lähinnä kirjoittaa.
- Anonyymi
Punikki
- Anonyymi
siis punikkien lehti? eikös se ole enempi putinistien lehti kuin punikkien?
- Anonyymi
MV-lehteä tuetaan rahallisesti Venäjältä ja sen kautta Venäjän trollit levittävät valheitaan Suomeen, siksi.
- Anonyymi
Jos ymmärtäisit edes vähän maailman asioista, tajuaisit, kuinka hyvin nimimerkkisi voikin olla kohdallaan.
- Anonyymi
Mä taas veikkaan ettei tolla trollilla ole vielä toistaiseksi koskaan ”sattunut” koska täyttä kommunismiahan toi suoltaa kaiken aikaa ja joka kerta! :/ Ehkä se pelkää sitä sattumista liikaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä taas veikkaan ettei tolla trollilla ole vielä toistaiseksi koskaan ”sattunut” koska täyttä kommunismiahan toi suoltaa kaiken aikaa ja joka kerta! :/ Ehkä se pelkää sitä sattumista liikaa?
Ai kysymysten esittäminenkö on nykyisin kommunismia? Ei saatana mitä väkeä.
- Anonyymi
1. Ota lääkkeesi, niin huomaat ettet olekaan MV-lehden keskustelupalstalla. Jossa ehkä kannattais ennemmin olla kyselemässä Mv-lehden asioista?
2. Hyppää kommari kaivoon ulisemasta 🤡- Anonyymi
Sinäkö kiellät aiheesta keskustelemisen täällä? Olet palstan pomo vai?
- Anonyymi
Ilkka Luoma on MV-lehden tapainen disinformaation levittäjä. Heittää väliin Kiina sympatioitaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394903Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6594088Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732281Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162047MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401848- 961686
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671431OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301198- 941134
- 871121