Päivän hyökkäyksen perusteella Ukrainaan, Venäjä tullaan todennäköisesti sulkemaan kansainvälisestä maksuliikenteestä. Käytännössä se tarkoittaa että ulkomaankauppaa tullaan käymään tavaranvaihtosopimuksilla. Perussuomalaisten venäjämielistely nousee siis arvoonsa.
Clearing-kauppa tulee takaisin
7
148
Vastaukset
- Anonyymi
Sukkahousuilla taas vaihtoarvoa?
Suomi takaisin. - Anonyymi
Ei hätää kun sdp hallitus kokomus lähetti suomen miljardit veroparatiisipankkiin niin on millä maksaa suomen kaupan, hohhoijaa kokomus.
https://www.suomenuutiset.fi/eun-tukimiljardit-jattipotti-etela-euroopan-jarjestaytyneelle-rikollisuudelle-mafialla-edessaan-kissanpaivat/ - Anonyymi
Rahat lähetetty valmiiksi veroparatiisipankkiin kyllä rahaa on mutta ei kansalla.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tervetuloa-veroparatiisiin-eurooppaan-nain-veroja-voi-valtella-eri-maissa/5861154 - Anonyymi
Bilateraalikauppa ja Beriozka -kaupat is BÄK!
- Anonyymi
Venäjä kulutustavara tuotanto?
Ei tule montaa kulutustavaraa mieleen, jota tuodaan länteen. Raaka-aineita lukuun ottamatta.
Pari tunnettua: Stolichnaya Vodka ja kaviaari.- Anonyymi
Mustaan kaviaariin ei ole varaa, mutta kaikki muutkin venäjän tekeleet voi jättää hankkimatta, samoin kiinalaiset tuotteet. Koitetaanpas pärjäillä omilla juomilla ja kaali- punajuurisopilla,
autoillaan vähemmän ja jätetään entisen "veljen" öljyt rajan taakse.
- Anonyymi
Oksettaa jo pelkät sanatkin Putin ja Venäjä.
Ei tarvitse enää edes ajatella, että lähtiskö käymään Venäjällä. Ei enää koskaan euroakaan siihen maahan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564790Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271111Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681055Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 71942