Mooses kulki Jumalan valitun kansan kanssa 40 vuotta, aina yhtä yhtä tylsää. Lain taulut kivissä oli kirjoitettuna. Yhtäkään en oo ite täyttänyt. Iloitkaamme Herrassa!
Mooseksesta
4
177
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä mää jos mut kuoppaan pistetään, jos saan puu ristin tai kivipaaden, niin haluan tekstin; ei saanut kalaakaan.
- Anonyymi
Kun oon käynyt katsomassa vasta umpeenluotua hautaa. Niin toivon että en ole lasta viisaampi. Mummo on kertonut isälle että elämä on kuin unten näky, se on nopiasti ohitse ja Isä kertoi minulle.
- Anonyymi
Isän äiti oli kuollessaan vissiin reilusti 90, minä kolmivuotias. Isän isää en koskaan nähnyt kun kuoli 60luvulla. Muita sen sisaruksia kyllä näki toisella sadalla vuodella. Mikä pahan tappais?
- Anonyymi
Annettiin papallekkin kuulopuheiden mukaan niitä stytostaattihoitoja syöpään, ja velliä syötettiin. Muistan lapsena kun yksi puolituttu kuoli syöpään, ja kippurassa oli. Hymy jää ihmisestä muistoihin lohdutuksena.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635