Puupyssyt sivuun: meillähän on Elisabet Rehnin hankkimat 100 000 kpl. Kiinan ihmeitä. Sanktio-Sannalta vaan lupalappu luovutukseen!
Lapun voi nitoa yhteen Saksan lupalapun kanssa tykkien luovutuksesta Ukrainaan. Tosin se vie muutaman viikon, ja lennon, ja tiedoitustilaisuuden, ja kokouksen, ja mietinnön, ja...
Kiinalaiset rynkyt Ukrainaan!
Anonyymi
2
68
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Sanktio-Sanna asesiin puutu punikkina. Palaa kotiin ja kommentoi kuin konekivääri,
puolet samaa paskaa, ei tulosta!!! - Anonyymi
tarvitsemme niitä kivääreitä kohta itse....
kremlin narttu-göbbels uhkaa suomea sodalla....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645