Haluan ostaa 14-v pojalleni hupparin. Hän on musikaalinen ja urheilullinen. Säästän kuitin että hän voi vaihtaa, jos haluaa. Mitkä merkit on hyviä ja mitkä ei perusteluineen. Asiallisia vastauksia, kiitos.
Muotitietoiset neuvokaa
5
78
Vastaukset
- Anonyymi
Osta adidaksen, niken tai vansin huppari. Suosittelen väriksi mustaa, harmaata tai valkoista, jotta huppari olisi helppo yhdistää muuhun asuun. Adidas, Nike ja Vans ovat teinien keskuudessa suosituimpia urheilu-vaate merkkejä :) uskon, että poikasi yllättyy positiivisesti!
T. 14v - Anonyymi
Mikä tahansa huppari on hyvä, kunhan väri on neutraali, mutta suosittelen välttämään huppareita joissa on joku teksti ellei kyseessä ole puma, nike, adidas, dickies tai vans
hieman löysät/isot hupparit on aika trendikkäitä eli kannattaa ostaa pojalle yhden koon isompi huppari. - Anonyymi
EMP nettikauppa voisi olla sopiva paikka jos hän tykkää musiikista. Jos et itse ole varma mikä hänelle sopii niin hyvä harkita lahjakortin ostoa. Koska kaikki ei mene muodin mukaan vaan sen mukaan mikä itselle on kiva.
Tai voitte vaikka yhdessä yrittää valita?- Anonyymi
Oikeasti kannattaa tustustua mieluummin omaan lapseensa kuin olettaa, että se menee jonkun muodin mukaan. Ota selvää ja puhu hänelle, että mistä hän tykkää.
Me teinit ja nuoret ollaan ihmisiä niin kuin aikuisetkin ja vähintään edes vanhempien olisi hyvä tutustua omaan lapseensa, vaikka muut aikuiset meitä aina vihaakin pelkän iän takia.
- Anonyymi
Kaiken ikäisille ja näköisille löytyy laatua, tyyliä ja desingia esko lifestyleltä. Itse tilasin esko lifestyleltä tyylikkään hupparin, joka on lämmin, laadukas ja ennen kaikkea tyylikäs. https://eskolifestyle.company.site/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804