Pippelin imeminen

Anonyymi

Moi, kysyisin kokemuksia kyseisestä aiheeta kun on suunnitteilla suuseksi. Olen siis 19-vuotias henkilö.

13

2998

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä olin samanikäinen nuori nainen joitakin vuosia sitten kun mä sain suihin yhdeltä vanhemmalta eläkeläismieheltä. Hän ei mua imenyt mutta hankasi sormillaan edestakaisin mun pimppiä että veteli oikein kunnolla sitä kuin isän kädestä olisin saanut. Melkein sain orkut mutta ei ihan. Sen verran kovat otteet oli miehellä. Tuntuihan se pimppi vähän aralta sen jälkeen. Se oli ihan mukava hetki .

• Anonyymi

Se on mukavaa puuhaa kummallekin osapuolelle, jos perusasiat on kunnossa.
      - Puhtaus: pyydä kumppaniasi käymään pesulla ja pesemään myös takapuolensa. Pesemättömän perseen haju muutaman kymmenen sentin päässä nenästä saattaa haitata fiilistä. Samoin kikkeli & ympäristö on kiva saada puhtaana käsiteltäväksi.
      - Etene rauhallisesti, tutki ja nauti.
      - Ota tukeva ote kalun juuresta, jotta mies ei vahingossa työnnä vehjettään liian syvälle suuhusi. Sinä määräät syvyyden, ei mies.
      - Vinkkinä, terskan alla oleva poimu on melkei yhtä herkkä kuin klitoris.

• Kiitos kyseisistä vinkeistä, mutta mitä tarkoitat "Poimulla"? Olen vähän huono yhdistämään epätuttuja sanoja

• Anonyymi
        Ace-Pinguin kirjoitti:

Kiitos kyseisistä vinkeistä, mutta mitä tarkoitat "Poimulla"? Olen vähän huono yhdistämään epätuttuja sanoja

Tarkoitan terskan alapuolella olevaa kohtaa, jossa terskan limakalvon kaaret ja peniksen alapuolen iho kohtaavat.

• Pitää kuunnella ja lukea toisen kehoa samalla kun kosket penikseen. Ensimmäinen kerta on ikimuistoinen ja saattaa venahtaa. Oi, muistoja.

• Ihanalta maistuu toi sperma itse nuoltuna
        :)

• Anonyymi
        Ace-Pinguin kirjoitti:

Ihanalta maistuu toi sperma itse nuoltuna
        :)

Possu 🐷

• Pippeliä on ihanaa imeä. Tuntea toisen kova suussa ja tuottaa nautintoa aina laukeamiseen asti. Ja pippelistä tulevat spermat kuuluu tietysti niellä.

• Anonyymi

Sika 🐽

• Ne vois myös antaa tursua yli ja vähän leikkiä sillä, fiilisten mukaan.

• Anonyymi

olen mies tuttua kaveria imeskellyt nnuolut pussit pepun ottanut syvälle spermat suuhun herätellyt uuteen seisokkiin joskus kolme kertaa päivässä lastit niellyt

• Anonyymi

Minun mies hyväilee sormella ensin ja sitten nuolee hellästi ja hitaasti pimppiäni ja sitten välille nopeammin ja nopeammin ja niin laukean. Liukkaria pitää hiukan käyttää sormissa.

Ketjusta on poistettu 55 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      214
      1819
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      150
      1550
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      78
      1418
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      9
      1311
    5. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      57
      1256
    6. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1125
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1049
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      1000
    9. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      62
      997
    10. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      890
    Aihe