Itse nostan huomenna pankista myös venäjän ruplia. Niitä saa nyt 100€ sijoituksella 10-tuhatta ruplaa. Odotan sodan loppumista ja arvonnousua, jos sitä ei tule niin tuolla summalla saa parinviikon luksus loman hotelleineen ja h**rineen pietarissa.
Esimerkiksi bensiini maksaa nyt tuolla kurssilla laskettuna venäjällä 0,10€/ litra.
https://www.ruplankurssi.com/
Nyt on aika nostaa pankista rahat ruplina ulos
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Päivän sijoitusvihjeet?
Eikös sun sitten kannattaisi sijoittaa tuohon paljon enemmän kuin sain satasen? Myy kaikki ja osta ruplia!Jos kaikki olisivat Delfinen kaltaisia talousneroja ja ostaisivat hulluina ruplia, niin sittenhän ruplan arvo ei romahtaisikaan, eikä kukaan ansaitsisi mitään. ; )
- Anonyymi
Toisaalta jos venäjällä olisi rajan lähellä bensa-asema voisi halpaa bensaa hyödyntää ja ostaa varastoon vaikka tankkiautollinen löpöä...
Hmmmm. Ehkä.
- Anonyymi
Eivät pojat Moskovassa uskalla avata pörssiään.
Lol.
Kaikki kiittävät Putinia tästä loistavasta teosta; kukahan rasvaa jo köyttä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164