Valkoisen feministin tunnustuksia

Anonyymi

Huh huh olipas taas niin kauheaa läpikotaisin aivopestyä woketus-"feminististä" paskaa että ei tässä tiedä enää miten päin kiemurrella.

https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000008566251.html

Venla Pystynen on hyvä ja lopettaa valkoisuutensa demonisoinnin, julkisten synnintunnustusten ja katumusharjoitusten tekemisen valkoisuutensa vuoksi vieläpä feminismin nimissä.

Ei ole olemassa mitään "ideologisesti valkoista feminismiä". Koska feminismin historia on länsimaista historiaa, ja sen alkujuuret ovat Euroopassa, on aivan luonnollista että suurin osa näkyvimmistä feministisistä saavutuksista ja feministisestä aktivismista on tapahtunut valkoisten feministien toimesta. Tämän tulkitseminen ei- valkoisiin kohdistuneeksi syrjinnäksi ja rasismiksi on itsessään rasistista.

Sukupuoli ei ole rotu, eikä rotuasioilla ole mitään tekemistä feminismin kanssa. Kukaan ei kunnioita ihmisiä jotka eivät kunnioita itseään. Feminismi peräänkuuluttaa naisen omanarvontuntoa, itsekunnioitusta. Tämä aivoton anteeksipyytelevä nöyristely mitä idioottimaisimpien rasististen valkoisuuteen kohdistuvien demonisointien perusteella ei edistä tätä feminismin perusperiaatetta naisesta jolla on oikeus omanarvontuntoisuuteen ja itsekunnioitukseen.

Individualismiin perustuva liike, joka näkee ihmiset yksilöinä joilla on yksilön vapaudet ja yksilön vastuu, ei voi ajatella niin, että on nykyihmisen vastuulla pyydellä anteeksi menneisyyden ihmisten tekosia. Tällainen ajattelu on niin tyhjäpäistä kollektivistista shaibaa että sitä voi melkein verrata Pohjois- Korean kollektiivisen kostamisen käytäntöihin. Ei minulla ole ollut mitään vaikutusvaltaa siihen mitä joku toinen henkilö on tehnyt silloin kun minua ei vielä ollut olemassakaan. Menneisyyden henkilötkin olivat yksilöitä jotka tekivät itse henkilökohtaiset valintansa. Historiaa myös kirjoitetaan koko ajan uudelleen joten on kuule aivan turha kuvitella että meillä edes voisi olla jotain varmaa tietoa yhtään mistään menneisyyden asioista. Emmehän me ota tolkkua edes nykypäivän tapahtumista. Se mitä nykyhetkessäkin tapahtuu riippuu täysin siitä kenen näkökulmaa kysytään.

Amen.

Terveisin feministi.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
        Ikävä
        211
        1682
      2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
        Ikävä
        141
        1435
      3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
        Ikävä
        54
        1163
      4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
        Ikävä
        64
        1142
      5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
        Ikävä
        74
        1045
      6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
        Ikävä
        55
        960
      7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
        Ikävä
        107
        947
      8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
        Ikävä
        53
        870
      9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
        Ikävä
        82
        840
      10. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
        Hyrynsalmi
        6
        831
      Aihe