Liikettä joka myy karvialaisten maatilojen tuotteita?
Tarkoitan suoramyyntiä, että viljelijä saisi tuotteestaan rahan ilman välikäsiä?
Onhan se reko, mutta se ei ole minun juttu kun en pysty viikkoja etukäteen suunnittelemaan ruokalistaa.
Maatalousyrittäjille olisi suotava mahdollisuus myydä suoraan kuluttajalle tuotteitaan.
Tuntuu pieneltä määrältä kun ostat sen pari kiloa viljelijän perunaa mutta vuodessa se on hyvä lisätulo viljelijälle.
Muualla nämä tuottajien suoramyyntihallit on nykypäivää.
Onko Karviassa
Anonyymi
3
1783
Vastaukset
- Anonyymi
IsoKujalan tila suomijärvi. Taitaa olla omat sivutkin.
- Anonyymi
Moon Karviasta -liikkeessä on ainakin joitain viljatuotteita.
- Anonyymi
Olisi kyllä hyvä kun ruuan hinta menisi tuottajalle ilman, että on välistävetäjiä.
Onko Karviassa vielä oma leipomo? Ei ole läpikuökumatkalla löytynyt enään kakkoa kaupasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657