Oon 14v poika ja mun muna kasvo täyteen mittaan yli 2v sitten tai ainakaan se ei ole sen jälkeen kasvanut, ja se on aika helvetin pieni... lepotilassa joku 5cm ja stondiksessa vaan 10-11cm, niin voiko penistä kasvattaa jotenkin? Oon nähnyt netissä jotain pillereitä mutta en tiiä toimiiko ne ja niistä muutenkin tulee varmaan haittavaikutuksia...
Voiko munan pituutta kasvattaa?
11
1147
Vastaukset
- Anonyymi
Se kasvaa itsestään jopa 20-vuotiaaksi asti. Älä hätäile.
- Anonyymi
Ehkä jollain kasvaakin mutta voikohan se enää mulla kasvaa kun se ei oikeasti ole kasvanut yli 2 vuoteen ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä jollain kasvaakin mutta voikohan se enää mulla kasvaa kun se ei oikeasti ole kasvanut yli 2 vuoteen ollenkaan.
Voi se. Onhan sulla monta vuotta vielä edessä.
- Anonyymi
Naisille ei kannata näyttää, kun markkinoilla on suuria tarjolla!
- Anonyymi
sama tilanne mul oli nuorempan noh ei kasvanu minnee suuntaa noissa mitoissa mennää vieläki
- Anonyymi
Kuinka pitkä sulla on?
Uskoisin että kasvaa vielä.
- Anonyymi
Juu taitaa kulkea suvussa toi pienimunaisuus kun oon saunassa nähny että mun isällä ja isoveljellä on kanssa aika pieni muna, mutta on se niillä kyllä vähän pidempi kuin mulla... pitää sitten vaan toivoa että se kasvaa vielä vaikka en kyllä usko että kasvaa... en kyllä tällaista pikku piliä viitsi todellakaan naisille näyttää...
- Anonyymi
Hyväksy tilanne ja opettele elämään sen kanssa! Ei ole muuta vaihtoehtoa!
- Anonyymi
Onko aloittaja poikkeuksellisen nopeasti kehittynyt, kun murrosikä päättyi jo 12-vuotiaana?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647