Mielipidekirjoitus
(Koulukiusaaminen lopetettava)
Monet nuoret ovat koulukiusaamisen kohteena. Koulujen pitäisi varmistaa ettei ketään kiusata sanallisesti eikä fyysisesti, tekemällä esimerkiksi erilaisia kyselyitä. Kouluissa usein keskitytään enemmän fyysiseen kiusaamiseen minun näkökulmastani. Tiedän että henkistä kiusaamista on vaikeampi huomata, mutta se usein jättää isomman arven. Niitä oppilaita jotka ovat ujoja ja hiljaisia on helpompi kiusata, koska he eivät uskalla kertoa asiasta muille. Haluan kuitenkin kertoa että minun mielestäni usein kiusaajat ovat kokeneet samanlaista kiusaamista kuin heidän kohteensa. Joten näitä koulukiusaajia pitäisi jututtaa myös sillä mielin, että heillä saattaa olla tai on ollut kiusattu olo. Kouluissa pitäisi myös varmistaa ettei kiusaamista synny millään tavoin. Kyselyt tai erilaiset kampanjat voisivat auttaa selvittämään, kuinka moni tuntee olonsa kiusatuksi tai on kiusattu, fyysisesti että henkisesti. Kiitos!
(Kirjoittaja : Mia 6b / 2.3. -22 // mielipidekirjoitus)
Mielipidekirjoitus
Anonyymi
0
439
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667