Nainen Santalannotkossa

Anonyymi

Tapasin eräänä iltana naisen Santalannotkossa. Siinä naisessa on jotain todella omituista. Savolaiset voivat itse luulla itsestään enemmän kuin luulla sopisi, mutta tuo ansioton pullistelu ei välttämäti vetoa muuhun Suomeen.
Ihan ku olis hällä jotain sanottavaa, muttei vaan saa kakistettua. Luimistelee sivummalla. Itkukohtaus oli kummallinen, eli henkinen kantti petti yhtäkkisesti. Ilmeisesti on hänelläkin jotain surua. Salailua senkin edestä. En luota häneen.
Ilmeisesti teeskentelee, pitää itseään tiukassa kurissa, ettei mokaa: totuus, eli huono luonne tule esiin. Jo alussa ilmoitti, että mä en sitten siedä mitään auktoriteetteja!
Mitä ihmettä se mulkoilee, kuin pyytäisi anteeksi olemassaoloaan?
Tämä kertoo kyllä jotain. Elämä ei ole urheilukilpailu, ei euroviisu, missikisa, "äänestä paras salkkari-tähti". Siinä naisessa näkyy teeskentely.

5

641

Vastaukset

• Anonyymi

Tosin aloitukseen viitaten: en ole koskaan elämässäni pullistellut, enkä esittänyt mitään. Missikään en ole koskaan ollut, enkä kisoihin ole osallistunut. Vaatteenikin ovat tavallisesta halpamarketista ostetut. Itkenyt ehkä joskus olen, mutta ottaen huomioon kurjan ja onnettoman elämäni, ja maailmanpoliittisen tilanteen, liekö sekään ihme. Oman mielipiteeni olen sanonut aina, jos siihen on ollut tarvetta. Teeskennellyt en ole koskaan, enkä tee nytkään.

Näin negatiiviseen ja pahansuopaan maailmaan tuskin haluaa jäädäkään. Somekin on vain trollien ja maalittamista tekevien ja parempaa tekemistä keksimättömien paikka.

Ja mieluummin teen itsemurhan, kun jään odottamaan venäläisten hyökkäämistä tänne. Elämä tähän astikin oli pelkkää kärsimystä, ja pettymystä.

• Anonyymi

Sama täällä. Ymmärrän sinua paremmin kuin hyvin.

• Anonyymi

"Tapasit eräänä iltana naisen..." Eikö flaksi sitten käynyt, kun otit jostakin noin itseesi?

Mutta noinhan ne trollikirjoittamiset yleensä menee, keksitään olemattomia ja satuja omasta päästä.

Mutta, jos tarinasi on tosi, mitä tosin epäilen, niin jos joku ei puhu sinulle mitään, tai ei ole sillä tuulella, niin mitä se sinulle kuuluu? Miksi ottaa moisesta itseensä? Jos et luota johonkin, nk. kirjoitit, niin se on sinun ongelmasi. Vittu*ako sinä niistä tänne avaudut.

Jokaisella on omat hyvät ja huonot piirteensä, niin varmasti myös sinussakin. Yhden ainakin huomasin jo heti. Maalittaminen ja leimaaminen paremman tekemisen puutteessa. Eli pelkkä surkea trolli.

• Anonyymi

Aloitus on pelkkää trollausta. Täysin keksittyjä asioita.

Eikö aloittaja voisi etsiä elämäänsä muita, järkevämpiä asioita, ja tekemistä?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1254
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      820
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60