Venäjänkieliset lyhytaaltolähetykset jo häirittyjä?

Anonyymi

Aikanaan Neuvostoliitto käytti rutkasti aikaa ja vaivaa estääkseen maahan suunnattujen venäjänkielisten lyhytaaltolähetysten kuuntelun. Voisivatko harrastajat joilla vielä radioita on tarkistaa, onko Putinin Venäjä ottanut tuon menettelyn uudelleen käyttöön.

Facebookin ja Twitterin juuri sulkivat, ilmeisesti ulkomaiset uutissivustot on myös Venäjän valtion pakottaman sulun kohteena.

3

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinulla on huono radio.
      Hyvinhän nuo kuuluu eikä häiriöitä ole.Osaamisestahan se vain on kiinni.

• Anonyymi

http://websdr.ewi.utwente.nl:8901/

Juuri nyt kuuluu Alankomaissa sijaitsevan vastaanottimen kautta taajuudella 5875kHz englanninkielinen BBC:n uutislähetys joka on suunnattu Ukrainaan. Jos taajuudella on häirintää niin se ainakaan tuossa vastaanottimessa kuulu.

BBC:n lähetykset ovat englanniksi taajuuksilla, aika UTC 2h eli Suomen aikaa:

15735 kHz 16:00 - 18:00
      5875 kHz 22:00 - 00:00

Jos konflikti tai sitä seuraava Ukrainan miehitys jatkuu niin arvaisin, että vasta siten venäjänkieliset lyhytaaltolähetykset alkavat BBC:n, VOA:n ja DW:n toimesta.

• Anonyymi

Tällä hetkellä näyttäisi siltä, että tavallisten ihmisten vastaanotettavaksi tarkoitettujen lyhytaaltolähetysten häirintää harrastaisi suuressa mittakaavassa vain Kiina. Sen häirinnän kohteena ovat Falun Gong - liikkeen Kiinaan suunnatut kiinankieliset lähetykset eli TWN Sound of Hope.

https://en.wikipedia.org/wiki/Sound_of_Hope

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1354
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      722
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33