Kun narsisti säälii sinua se on sinua halventava ilmaisu sinusta sinulle itsellesi ja muille. Narsisti lukkiuttaa sillä uhrinsa paikoilleen, koska normaali terve ihminen kykenee ajattelemaan että itsessä voisi olla myös vika ja siksi hän jää tutkimaan itseään että mikä minussa mättää, koska en tule hänen (narsistin) kanssaan toimeen. Syytä ei sinusta löydy ja uhrista tulee epävarma koska hän ei tiedä että narsisti käyttää tuota vain keinona alistaa sinut.
Uhri alkaa epäillä itseään ja ajattelemaan että minussa on jotain jota itse en näe ja haluaa löytää syyn. Uhri tarkkailee itseään ja päättää olla tekemättä mitään ennekuin syy löytyy. Sitä ei löydy koskaan, koska se vika onkin narsistin oma vika, jonka hän ovelasti siirtää siirtokuvana sinuun. Kuva on vain silloin esillä kun narsisti on uhria lähellä. Uhri toimii myös muiden kanssa eikä heidän kanssaan ole ongelmia (paitsi tietysti narsistin kätyrien) ongelmat ja ristiriidat esiintyvät vain narsistin kanssa.
Säälimällä uhriaan narsisti ottaa sinusta henkisenvallan, narsisti sanoo uhrille ettei sinulla ole mitään mahdollisuuksia. Uhri alkaa etsiä syytä mikä hänessä on vikana?
Sitä saa etsiä lopun ikäänsä jollei havahdu siihen että se on narsistin kikka saada uhrista palvelija itselleen.
Narsistin sääli on sairautta
Anonyymi
0
96
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657