Hei. Mikä olisi paras resepti, jossa voin hyödyntää mitä tahansa ulkoluonnosta löydettyä, "villiä" suomalaista lintua(tiainen, huuhkaja, varis)? Olen kiinnostunut metsästyksestä ja tuoreen vakaumukseni takia en voi nauttia kasvisruokaa tai tehotuotantoperäistä punaista lihaa, mutta en osaa tappaa hirveä tai muuta saman kaltaista, suurempaa elukkaa, lisäksi olen kokeillut strutsia ruoka-aineena ja se oli erittäin mukava kokemus. Vinkkejä neuvoja kokemuksia pyydystykseen valmistukseen?
Miten kokata lintu/lintueläin(luonnosta?)
2
158
Vastaukset
- Anonyymi
Pulu on savustettuna ihan hyvää kuulemma, syötin sitä sukulaisille yksissä juhlissa
- Anonyymi
Valkoposkihanhia on myös helposti saatavilla kaupunkialueella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625