2.2.2018 — Oligarkki Aleksei Mordašov tunnetaan Vladimir Putinille lojaalina ... joka omistaa muun muassa neljänneksen matkailuyritys TUI:sta.
Hieman vanhempi juttu Kauppalehdestä.
Ilmeisesti omistus noussut tuosta neljänneksestä.
Sunnuntaina 6.3.2022 TS julkaisi uuden jutun tästä oligarkista. Sen mukaan omistaa jo noin kolmanneksen.
Minä en ainakaan halua antaa rahojani tappajan kaverille.
Laitetaan TUI boikottiin
8
885
Vastaukset
- Anonyymi
En tule matkustamaan TUI:lla enää koskaan.
Samoin kun en ole koskaan tankannut TB:llä.- Anonyymi
HYVÄ olen samanlainen:TUI ja TB boikottiin
- Anonyymi
Ahaa... En tiennytkään. Valitettavasti ostin juuri TUIlta matkan Kanarialle. Suosittelen, että aloittaja käyttää näppäinyhdistelmää Ctrl C valittuaan kirjoittamansa tekstin ja sen jälkeen kopioi sen (Ctrl V) usealle Suomi 24:n matkailukohdefoorumille, jonne TUI järjestää matkoja.
TUIn matkakohteita on paljon, mm. Kanariansaaret, Mallorca, Rodos ja muut Kreikan saaret ja Phuket noin suosituimpina mainittuna. Noihin paikkoihin matkustavat tuskin lukevat tätä foorumia, joten heille ei tieto asiasta välity ellei sitä julkaista matkakohteiden omilla foorumeilla. - Anonyymi
Tui boikottiin.Putlerin kaveri maahantulokielto.
- Anonyymi
TUI ostamalla matkan tuet Putten koneistoa
- Anonyymi
Emme käytä TUIa boikotoidaan ja sanaa eteenpäin
- Anonyymi
Kyllä me boikotoidaan TUI matkatoimistoa
- Anonyymi
Kiitos tiedosta. Ei ikinä Tui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552695
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322305- 792178
- 951986
- 371815
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339