Moi!
Onko kellään hyvää vinkkiä tai tietääkö mitään sivua mistä voi selata esim kaikki lähtevät lennot helsingistä tai tampereelta, ihan minne päin
maailmaa, ihan koska vaan, asettaen hintakaton ja vain suorat lennot?
Jotain kalenterin omaista jota voisi selata missä näkyisi esim että 7.7 lentoyhtiö A lentää hesasta ateenaan tähän ja tähän hintaan tai että 15.9 tampereelta kööpenhaminaan lentää lentöyhtiö B hintaan se ja se. Helpottais tarjous lentojen etsimistä, ku ei nyt oo kriteerinä välttämättä koska lentää ja minne, kuhan vaan halvalla pääsis.
Oon selannu eri lentoyhtiöiden sivuja ja matkanjärjestäjien ja hintavertailu sivuja mutta ne ei oo tarpeeks yksinkertaisia mun makuun.
Kiitos!
Lentojen haku
Anonyymi
0
74
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647