Joukkotuhonta olikin todellinen?

Mitä jos Suomessa on toteutettu todellakin kansanmurha covid-19 rokotteilla? Ja kaikki toteutettiin ihan omien silmiemme alla? Suurin osa ruumiista ei koskaan päätyneet edes sairaaloihin, vaan jäivät mätänemään koteihinsa.

Jaana Kavonius teki lakialoitteen kansanmurhasta eli joukkotuhonnasta, jossa vaati syyllisiä virkamiehiämme vastuuseen joukkotuhonnan suunnittelusta, toteuttamisesta ja myrkkypiikin ottamiseen kannustamisesta.

Minulla menee iho kananlihalle, kun edes ajattelen asiaa.

9

78

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

hyvä salaliittoteoriaksi, mutta ei suuria määriä ihan noin vain kuole kenenkään huomaamatta.

• Tämä on sotaa. Historia on näyttänyt meille lukuisia kertoja mihin ihminen pystyy, kun selitetään musta valkoiseksi.

• Anonyymi

Minulla menee iho siitä ihan Kavoniuksenlihalle.

• Anonyymi

Minullakin menee iho kananlihalle kun mainitset tuon naisen nimen.

Hassu väen vähennyt kun väkeä ei kuitenkaan vähentynyt.

Ainut tältä palstalta kuollut oli rokottamaton.

• Anonyymi

Niin ja miksi hautaukset pääsääntöisesti suositellaan suorittamaan aina tuhkaamalla nykyään. Siksikö, että ei tehdä samaa virhettä, kuin 1918 espanjantaudin kohdalla, että nyt kaivetaan hautoja auki tutkimuksia varten?

• Anonyymi

Joko Kavonius on saanut ne 5000 nimeä puolueen perustamiseen? VKK:lta varisseita ei sitä vertaa voi olla. Jossainhan se pohja on hömelöinnissökin, mihin ne vihoviimeisetkin pysähtyvät.

• Anonyymi

Ei sitä kuolleisuutta osaa nähdä, jos ei lähipiiriin ole vielä osunut

• Anonyymi

No, moniko sun lähipiiristä on sitten delannut?

• Anonyymi

"Mitä jos Suomessa on toteutettu todellakin kansanmurha covid-19 rokotteilla?"

Tämä on mahdotonta, joten sanoisin, että ei ole toteutettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6385
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      651
      2679
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1219
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1145
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      84
      1124
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      60
      1088
    7. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      290
      1080
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      87
      1072
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      70