Nettilehdet

Netissä on monien lehtien sivustot luettavissa. Tarkempia tietoja saadakseen voi tilata lehden muutamalla kympillä, ja silloin voi lukea koko lehden artikkelit. Ilmaislehdissä vain lyhennelmiä.
Toinen iltapäivälehdistämme on kuitenkin alentunut ärsyttävyyteen saakka. Lööpissä otsake, ja sivulla alku jostakin uutisesta, joka kuitenkin keskeytetään ja ilmoitetaan, että koko tarina on luettavissa "Plussassa", ja neuvotaan, miten se on tilattavissa.
Kun lehden lähes koko uutiskanta on samassa jamassa, niin jää nopeasti lehti edes avaamatta, vaikka lööpissä olisi kuinka vetäviä otsikoita tahansa.
Mainokset ja tilauksen houkuttelu on ihan OK, mutta kun se aiheuttaa lukijassa vain ärtymystä, voisi lehden mainososasto vähän miettiä uudelleen toimintatapojaan.

6

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilmasiksi saa paljon lehtiä lukea kirjastot!Erinlaisissa asukastaloissa on myös lehtiä.Miksi lehteä tilaisi tai norkoisi netissä lehtiä selaten? Kun voi liikua ulkona,rolatorilla ,kävelysauvoilla ja syy ulkoilun mennä kirjaston tai asukastaloon.Mielikin kohenee ja kivut lopuu kun likuu,

• Anonyymi

Tuo on minusta pieni asia ihmisen elossa. On tässä suurempiakin murheita itse kullakin.

Itse en lue kumpaakaan iltapäivälehteä. Joskus selannut ja huomannut, että muoti, meikki, kampaus, dietit yms hömpät ovat olleet kovasti esillä näissä lehdissä.
      Toki nuokin asiat ovat monelle tärkeitä, vaan ei minulle. (juntti, kun olen)

• Anonyymi

tulee monelle ämmälle yllätyksenä että vanhana ei saa seksiä kun nuorena sai panna edestä ja takaa

Elämää horroksessa
      Seksittömyys voi vaikuttaa merkittävästi ihmisen hyvinvointiin. Erityisen pahalta voi tuntua, jos oma kumppani ei vaikuta kaipaavan seksiä. Kysyimme HS:n lukijoilta, millaista on elää tahtomattaan seksittömässä suhteessa.

TILAAJILLE
      Emmi-Liia Sjöholm
      3:00 | Päivitetty 14:29
      EI SUUKOTTELUA, ei halauksia, ei seksiä. Viisikymppisen Johannan suhteesta on kuollut kaikki romanttinen läheisyys.

Johanna kertoo, että puoliso on halunnut viimeisten vuosien aikana luopua seksin lisäksi kaikesta muustakin hellyydestä.

• Anonyymi

Minä kyllä olen lukenut lehdistä etupäässä Ukrainaa koskevia uutisia.
        Mkr.

• Anonyymi

Ei mitään uutta auringon alla. Neuvoja sataa!
      Me kaikki osaamme lukea lehtiä ilman ohjeita.
      Kyllä telkkari suoltaa Ukrainan uutisia 24/24.
      Ei olla pimennossa, eikä lueta mainosrahoilla julkaistavia lehtiä, joista pitää vielä jopa maksaa.

• Anonyymi

Paljon on kylmiä aviovuoteita, ja seksittömyydestä kärsiviä puolisoita.
      Apuhärpäkkeitä löytyy kaupoista , näppärien kätösten lisäksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6165
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      639
      2521
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1199
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      79
      1090
    5. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      312
      1065
    6. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      72
      1036
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      55
      1030
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      64
      934
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228