Tarvitsemme tietoa

Anonyymi

Vaimoni on raskausviikolla 15.
Pystymmekö turvallisesti harrastamaan seksiä?

18

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja mille raskausviikolle asti voi turvallisesti harrastaa seksiä?

• Anonyymi

Neuvolassa tuo olisi selvinnyt luotettavasti. On melkoista hasardia uskoa täältä saatuun neuvoon!

• Anonyymi

Emme kehdannet kysyä asiaa neuvolassa

• Anonyymi

Voithan jumpyttää akkaasi persiiseen!

• Loppuun asti voit paaluttaa ei satuta vauvvaa

• Anonyymi

Kerro teistä enemmänkin

• Anonyymi

Nimenomaan kjäh kjäh

• Tämä ei ole varmaa tietoa, mutta se käsitys mulla on että seksiä voi harrastaa normaalisti. Se mihin se exän kanssa vaikutti oli asennot, mahan kasvaessa ei pysty enää ihan kaikkiin asentoihin.
      Olen myös ymmärtänyt, että seksi hyvin lähellä laskettua aikaa voi käynnistää synnytyksen. Kannattaa kysyä neuvolasta!

• Anonyymi

Mikäli vaimosi nauttii ja haluaa niin hellikää toisianne , nauttikaa vapaasti ei esteitä..

Terveisin kokemusta on..

• Anonyymi

Pääsisiköhän kanssanne kokeilemaan miten sujuu

• Anonyymi

Pilluun ei kannata enää naida mut tuhkaluukkuun voit huoletta naida ja rajusti

• Anonyymi

Voi ihan hyvin viime hetkiin saakka ennen synnytystä, pitäähän kakaralle saaha räkä nokkaan, sillä räkänokastakin mies tulee, mut´ei tyhjän naurajasta, sanoo sananlaskukin! :D

• Anonyymi

ainakin hellää annaalia nauttikaa

• Anonyymi

Juu kannattaa antaa himojen viedä eihän siinä ole kuin vauva vaarassa. Mukaan vielä muutama mamu ja semmonen kunnon gangbang pystyyn missä parikyt kiimaista äijää vaihtaa reiästä toiseen lennosta.

Eli vakavasti sanottuna ei kannata ottaa riskiä eikä kysellä täältä, jossa kiima voitti järjen jo palstaa perustaessa.

• Anonyymi

Sellainenhan sinä olet aina ollut etkä muuksi muutu!

• Anonyymi

Kysy neuvolasta!

• Jossain määrin loppuun asti

• Anonyymi

Kyllä normaalissa raskaudessa voi rakastella aivan viimeisille viikoille saakka. Jokainen raskaus on kuitenkin yksilöllinen ja kannattaa naisen kuunnella kehoaan ja tuntemuksiaan.

Minun omat rakasteluhalut ovat molempien raskauksien aikana kohonneet potenssiin kymmenen. Ilmeisesti lisääntynyt hormoonituotto lisäsi molemmilla raskauskerroilla haluja ihan mahdottomasti. Mies oli suorastaan helisemässä, kun kokoajan teki mieli. Toisella raskauskerrallakin rakastelimme vielä kahdesti kaksi päivää ennen synnytystä.

Ketjusta on poistettu 85 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      7016
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      703
      3101
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1310
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1291
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1285
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1187
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1170
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1136
    9. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      218
      1086
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    Aihe