Eikö nyt hallitus voisi määrätä vahvan etätyösuosituksen kaikille työpaikoille, jossa mahdollista tehdä etätyötä, energiankulutuksen ja työmatkojen vähentämiseksi sekä ilmaston hyväksi, samoin kun tehtiin koronan leviämisen vuoksi?
Etätyösuositus ilmaston hyväksi ja energiankulutuksen vähentämiseksi
2
169
Vastaukset
- Anonyymi
Etätyösuositus tuhosi jo koronan aikana ihmisten mielenterveyden ja johti vakavaan työuupumukseen. Aloituksessa ei ole mitään järkeä. Ilmastotoimien vuoksi tehtävät yhteiskunnalliset muutokset on tarkoitettu pysyviksi, eli aloittaja haluaa tehdä koronarajoitusten aiheuttamasta yhteiskunnallisesta ahdingosta pysyvää. Seurauksena on mielisairauden pandemia ja asiantuntijoiden joukkopako Suomesta.
- Anonyymi
Polttoaineet hipoo pilviä kyllä minäkin teen töitä etänä mielummin ja saan paremmin tulosta. suunta pikkupomoilla loppuu työt ku ei oo enään kyttäämismahkuja pitää varmaan vaihtaa firmaa heti ku löytää paikan jossa saapi tehdä töitä etänä kun yhteydet on kunnossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462594
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792158
- 951966
- 321722
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil221263