Suonenjoen puskaradio

Anonyymi

Ylläpitäjille laitettu yyveetä, ei vastausta, mikä mättää?

8

7419

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ne on semmoset tyrannit,äet ja tyttö molemmat. yks tuttu mökkiläenen yritti liittyä ni estettii koko henkilö. erehyppä sanomaa jottae poekkinaesta ni lennät pihalle het.

• Anonyymi

Minäkin erehdyin kommentoimaan erään ämmän vastattua kirjoitukseeni joka ei koskenut häntä millään tavoin, hän sai herneen nenäänja alkoi ladella asiattomuuksia joihin sitten otin kärkevästi kantaa. Hän sattui varmaan olemaan ylläpitäjän sisäpiiriin kuuluva.

Tuon tapauksen jälkeen minun laittamia julkaisuja ei alkanut näkymään ja kyselin yp:ltä miksi niin hän vastasi että minun julkaisut on poistettu ja siitä seuraa automaattisesti 30 päivän ajan julkaisujen hyväksyntä.

Ei kertonut mitä julkaisua koskee mutta ajallisesti tuo sopisi tuohon edellä kertomaani tapaukseen.

• Anonyymi

Ne on näitä besserwissereitä ja toisten yläpuolella olevia.

Vanha totuus ”Täydelliset ihmiset ovat sietämättömiä” on niin totta.

• Anonyymi

Tuollasen läskiläjän ei pitäisi alkaa tällaiseen tehtävään. Luulee olevansa jumalöasta seuraava ja terrosioi sairailla päätöksillään paikkakuntalaisen sananvapauden totreutumisen.

• Anonyymi

Kiitos vastauksista, siinäpä selvisi syyt.

• Anonyymi

Heh, kennelin sijainti selvisi sattumalta. Pohjalainen sanoisi, että voi ristus mikä roihala.

• Anonyymi

Jokin mättää säännöissä...!!!?
      Jo muutaman vuoden paikkakunnalla asuneena ajattelin liittyä paikalliseen puskikseen mutta ilmeisesti minua ei hyväksytty. Laitoin ruksin sääntöjen hyväksymiseen (luin ilmeisesti huonosti säännöt.) en siinä vaiheessa kiinnittänyt tarkennin kohtaan .... "Emme hyväksy jäseneksi alle vuoden vanhoja tai kuvattomia profiileja. Säännöt pitää myös hyväksyä." En käsitä miksi pitää olla ja missä profiili yli vuoden ennenkuin YP hyväksyy jäsenen, kuva on hakuhetkellä ja ruksi merkitty sääntöjen hyväksymiseen....???? Väkisin tulee mieleen onko Suonenjoen puskis jokin sukurutsattujen oma piiri (en kuulu heihin) ja YP kuuluu samaan. Jotain poikkeavaa tämän paikkakunnan ilmapiirissä on mitä en ole muualla huomannut.

• Anonyymi

Varmaan yp hoitaa "kenneliään", pikkukoirat räkyttävät jatkuvasti, vuorotyöläiset eivät saa nukuttua ja koiran kusi haisee ympäri Elotuvan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60