Jotenkin mulle tuli mieleen eräs matami Santalannotkosta, joka aina on ollut vilkas, ulospäinsuuntautunut, seurallinen ja erittäin aggressiivinen. Hän joutuu usein vaikeuksiin ihmisten kanssa, mutta matami selostaa vaan, kuin nämä muut ihmiset ovat surkeita, heikkoja, estyneitä, hiljaisia, millöin mitäkin on matamin analyysi. Tietenkin omasta mielestään hän on upea. Hän ilmaisee itseään ja tunteitaan, koska on niin sinut itsensä sekä maailman kanssa. Minun mielestäni hän on vain säälittävä ihmisraunio, jonka luonnehäiriöstä kärsii hänen ympäristönsä.
Matami Santalannotkosta
2
130
Vastaukset
- Anonyymi
Joo se on ihan hullu akka. Ei se yksin mitään voi tehdä yhtäkkiä. Totta kai on selvää että kaikki kallistuu samoin kuin moni muukin asia eikä se ole enää halpaa savon sanomien kuuma linjalle tekstailla. Harva jos kukaan on joutunut tällaiseen paineeseen kun ensin tuli korona ja nyt vielä sota naapurimaassa. Noh, taitaa täällä tätä tätia puolustavat kommentoijat olla suurimmaksi osaksi yksiössä eläviä sosiaalitukien nauttijia jotka ovat aina ennen haukkuneet maataloutta vailla vähäistäkään järkeä ja joilla on ylisuuri televisio ja joilta tulee kello 3 yöllä hälytyskeskukseen ilmoitus että ruoka kärähti hellalla. Joillakin kommentoijilla ei ole pienintäkään käsitystä oikeikirjoituksesta (esim. yhdyssanat). En tarkoita jotain muuta äidinkieltä kuin suomea puhuvia.
- Anonyymi
Mikä tää Santalannotko juttu oikein on??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635