Tuntuu että en osaa jutella muille, koska mua katsotaan jotenkin vieroksuen.
Onko muilla samanlaista vai onko ihan normaalia?
En tiedä kuvittelenko vaan
Miksi mua katsotaan kummallisesti
1
104
Vastaukset
- Anonyymi
Jep, se syö varmasti itsetuntoa, jos toisten ihmisten asenteitten sallii vaikuttavan itseensä.
Kannattaa siis ruveta kehittämään sitä omaa itsetuntoaan ja omanarvontuntoaan niin, että pysyy henkisesti itsenäisenä ikävissä tilanteissa. Tai ainakin itkut itkettyään nousee jälleen jaloilleen.
Ikävistä asioista ja ihmisistä ei nimittäin koskaan täysin eroon pääse. Melkein joka paikassa on ihmisiä, jotka tykkäävät ottaa jonkun silmätikukseen. Olen vanhainkodissakin todistanut vanhusten keskinäisiä kieroonkatsomista.
Oikeastihan se vika on siinä ihmisessä, joka niin tekee, joten älä ota sellaista itseesi ja pidä toisen alhaista käytöstä jonain omana vikanasi. Ainakin jos olet parhaasi tehnyt itse ja kohdellut itse muita ihmisiä hyvin, on vieroksumiset täysin perusteettomia. Mikään perseennuolija ja miellyttäjä ei tarvikaan olla, normaali käytös riittää ja omatunto pysyy puhtaana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645