Onko ystäviä?

Anonyymi

Tässä iässä huomannut,ettei ole ollut muita,kuin katellisia kavereita. Kaveeranneet aina, kun hyötyneet!

34

90

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ikävä havainto

• Anonyymi

Olet ollut väärässä seurassa.
      Ystäviä on lapsuudesta saakka ja uusiakin olen saanut matkan varrella.
      Yksi on parhain ja luotettavin.

"Elämänlankaa"

• Anonyymi

Itse olen vanha nainen Itä-Helsinki 94.Olen 69vuotta. Ystäväni kaikki menetin kuolemalle ,myös siskoni,veljeni ja suhteni tämän 2 vuoden aikana yht 17 kpl.En saa uusia ystäviä ikäisistäni kun en juo viiniä,enkä tykää kaljasta lähteäkseni ostari bubit.Kun joku " tuttava " nainen pyytänyt.En osaa sanoa kateudesta mitään. Mutta hämmästyin kun uskaltaudun joku naisteen rymä ja siellä yksi käy joskus kanan tunkiolla.On todella pikikäs,kai vanha porukka totuntut. Minuun sattu. Miten ilkeä piikikäs ,sanojen varjolla.Aloita en anteeksi ethän loukannu..Täysin tietosena loukaa! Oikeutettuna siihen ensin sanoo: Anteeksi ethän loukkaannu..Vain hän on kaikessa eriomainen,hän tietää ihan kaiken.Hänelle ei saa sanoa poiki puolisesti.Heti sanoja huono.En käsitä onko naiset eläkkeellä sitten niin katkeria ukotomina? Vai mistä kenkä puristaa..ettei mitään hyvää sanotavaa. Vaan aina pitää väntää käntää jotain negatiivista.Loukavaa.. en käsitä.Kun ollan alle joko 70v. tai sinä hollilla,Olisi jo elämän opetanut näkee nenänsä pidemälle ja kohtelee kanssa ihmisiä niin kuin toivoisi itseään kohdeltavan.

• Ystävä löytää ystävän luokse, ei ystäviä tarvitse olla monta, riittää kun on yksikin ystävä.

• Mulla tytär Hyvinkäällä, hän haluaisi tulla käymään vaikka toppuuttelen. Kävin Mikkelin torilla tänään aamusella, oli ihmisiä jotka halusi jutella ajan kuluksi, mukava jutella joutavia.

• Anonyymi

Onko varmaa, ettei vian kuvittele, että ystävät yrittävät käyttää hyväkseen ?
      Sitähän varten ystävät muun muassa on, että apua antaa ja saa.

• Anonyymi

Kaikki ystävät ovat jo tuonpuoleisessa.

• Anonyymi

Ovatko ehkä demareita?

• Anonyymi

Muutama ystävä on, montaa en tarvitsekaan, mutta kyllä vielä mukaan mahtuisi joku mukava. Koskaan en ole kokenut että ystävät yrittäisi millään tavalla käyttää hyväksi, eihän se ole mitään oikeaa ystävyyttä.

• Anonyymi

Pari ja muutama tuttu kaveri jäljellä joskus laajastakin piiristä. Lisäksi muutama vanha pito, joitten kaa ihan hyvät välit tavattaessa.

• Anonyymi

Ei ok6e yhtään ystävää. Joskus olen luullut ja pettynyt. Ystävyyteen mielestäni kuuluu sataprosenttinen luottamus. Sitä ei ole ollut.
      Pärjäähän sitä näinkin.

• Anonyymi

Jos ystävältä vaaditaan "sataprosenttinen luottamus", ystäviä lienee harvassa, puhutaan kavereista. Minulla kavereita on joitakin, mutta sataprosenttisesti luotan vain itseeni.

• Mitä aloittajalla on sellaista, mistä toiset ovat kateellisia?
      Vaikka kuinka mietin, niin en keksi mitään, mistä joku voisi olla minulle kateellinen ja se tuntuu hyvälle.

• Helpottaa kun tunnustaa olleensa väärässä

• Pertikki kirjoitti:

Helpottaa kun tunnustaa olleensa väärässä

Missäs sinä noin kaikkitietävä nyt olet ollut väärässä?
        No hyvä, että helpottaa.

• Anonyymi

Kyllä elämässä ja varsinkin työelämässä paljon kadehdittavaa. Huoma,että alaiset syä kateuttaan takaapäin.

• Anonyymi

Oppivat uusia temppuja kun heiluttaa seteliä, kuin koirat kieli pitkänä!

• Anonyymi

Koira heiluttaa häntäänsä, häntä heiluttaa koiraa.

• Siitä saa vain syyttää itseään, jos alentuu ostamaan kavereita.

• Anonyymi

On ystäviä sopivasti ja läheisiä.
      Joskus kenkuttaa, jos kaikki soittavat samana päivänä. Pitäisikö jakaa vuoropäivät?
      Beng😇

• Anonyymi

Olen naisten kuullut puhuvan sydänystävistä, joitten kanssa jakavat kaiken, jopa sänkyjutut. Erikoista.

• Anonyymi

Älä pelkää; eivät kaikki...
        Beng

• Anonyymi

Ystäviä ei saa ostamalla.

• Anonyymi

Olihan niitä, ystäviä ja työkavereitakin aikoinaan. Mutta siirtyneet "toiseen hiippakuntaan" kuten voitaisi sanoa suurimmalle osalle.

Viina vienyt, itsareita ja sairauksia varmaankin kehnojen elämäntapojen vuoksi monilla.
      Ei silti, en pysty omiakaan elämäntapojani kehumaan, mutta ainakin toistaiseksi
      vielä porskutetaan.

Kukapa sitä tietää milloin lähtö tulee. Kavereilla tai ilman.

• Anonyymi

"Viina vienyt, itsareita ja sairauksia varmaankin kehnojen elämäntapojen vuoksi monilla."

Miten niin ?
        "Normaali" kuolin-ikä alkaa jotakuinkin seitsemissäkymmenissä, vaikkei olisi
        viinan tippaa juonut eikä ns. huonoa elämää viettänyt.
        Kaverilta lähti juuri "ihan terve" vaimo, 63 vuotias.
        Toiselta "ihan terveeltä" tutultani, 58 vuotta, repesi aortta.
        Ihminen ei ole täydellinen. Jokaisessa on jotain pieniä vikoja, paikkoja,
        jotka pettävät.

• Anonyymi

Elämä opetti. Ne joita luulin ystäviksi? Eivät sitä olleetkaan!

• Kateellisia riittää, vaikka itsellä olisi asiat hyvin.
      Olen ottanut asenteen että nauran P. puheille.
      Ei minulla ole vihamiehiä, koska en itse vihaa ketään. Voimakkaat tunteet kuuluivat nuoruuteen.
      Olen tyytyväinen eläkeläinen, kissani kanssa. Ja onhan kaverikin viikonloppuisin.
      Tyttären perhe on lähimpänä sydäntäni..
      Jospa aloittaja sinulla menee liian hyvin ja siksi kadehditaan, olet sittenkin onnekas. Kuka häviäjää kadehtisi?
      (olen myös liekko)

• Anonyymi

Puhun pitkän elämän taipaleesta. Nyt aika kertaa ja huomasin mitä kelmiä ne kaateelliset oli!

• Anonyymi

Olen ollut huomaavinani, että ne jotka itse ovat kateellisia,
        luulevat että heitä kadehditaan.

• Anonyymi

Ihminen on enemmän tai vähemmän sosiaalinen laumaeläin. Uskon, että sama "vastaanotto" meillä on tuotantoeläintemme kanssa hengen meistä kerran häivyttyä.

• Anonyymi

Toivoisin pääseväni täältä "ikimäkeen" muutamien vuosien kuluttua. Vaikka näistä on turha "pulttia" ottaa, nyt edunsaajilleni jäisi kulutusluottoja. Haluaisin maksella ne pois.
        "Jos on oltta, niin on ystäviä" jo kivikaudella tuumattiin.

Olen kuullut hirmuisen poislähdön. Keski-ikäinen mies ei hyväksynyt lääkäriin viemistä. Sukulaiset huolehtivat, että kaveri saa ruokaa ja juomaa.
        Pahaa teki kuunnella sitä tuskaista mölyämistään. Viimein kertoivat miehen mökissään menehtyneen. Jonkin sortin syöpäsairaus hänellä. Kävin joskus katsomassa häntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivoisin pääseväni täältä "ikimäkeen" muutamien vuosien kuluttua. Vaikka näistä on turha "pulttia" ottaa, nyt edunsaajilleni jäisi kulutusluottoja. Haluaisin maksella ne pois.
        "Jos on oltta, niin on ystäviä" jo kivikaudella tuumattiin.

Olen kuullut hirmuisen poislähdön. Keski-ikäinen mies ei hyväksynyt lääkäriin viemistä. Sukulaiset huolehtivat, että kaveri saa ruokaa ja juomaa.
        Pahaa teki kuunnella sitä tuskaista mölyämistään. Viimein kertoivat miehen mökissään menehtyneen. Jonkin sortin syöpäsairaus hänellä. Kävin joskus katsomassa häntä.

voi kauheeta,
        onko siitä kauan ku hää kuoli,

oliko ihan yksin eläjä vai oliko jossaki perillisiä,

surku,,

• Anonyymi

Eikö se vuosien varrella selvinnyt?

• Anonyymi

Ei kaveritkan tiukanpaikan tullen ole edes kavereita. Moni luulee,että biubissa örisevät on kavereita!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6926
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      680
      3008
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      203
      955
    Aihe