On mahtavaa olla rikas. Olen tavallisen näköinen mies. Nuoria kauniita naisia 16-28v riittää, kun on rahaa. Voi ajella hienoilla autoilla ja veneillä. Ihan sama, vaikka ruoan hinta tuleekin tuplaantumaan tänä vuonna. Ei haittaa, vaikka bensakin tuplaantuisi neljään euroon litralta. Elämä on makeaa.
On mukavaa olla rikas
4
979
Vastaukset
- Anonyymi
Et tee rahalla mitään, kun kohta venäläiset hyökkäävät Suomeen ja koko Suomen ja suomalaisten kansalaisten omaisuus annetaan venäläisille.
- Anonyymi
On mukavaa kun sain myytyä kaiken omaisuuteni ajoissa.
Nyt alkaa kusiset paikat asuntojen omistajilla, ja on jo. Hinnat nousee, lämmityskulut nousee, korot nousee.
Kenellä on omistusasunto ja olet harkinnut myydä sen lähivuosina, olet myöhässä.
Nyt on vaikeaa myydä enää, hinta on pohjalukemissa. Jos on sähkölämmitys, niin käteen jää.
Ei omaisuutta ei kuluja eikä sidoksia - Anonyymi
Olet harvinaisen tyhmä😂. Sähkön voi kilpailluttaa. Helposti säästää 1000e vuosi. Lisäksi asentamalla 2 ilmalämpöpumppua 150 neliön taloon ja polttaa puita takassa, niin sähkön kulutus pienenee 70 prosenttia, vaikka olisi sähkölämmitys
- Anonyymi
Sähköä kilpailuttaa joo halvempi sähköyhtiö juuri nosti niiden hintoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951516Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 521022
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58863
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 40766